Gizli Üye(30-35)+1 yılMuhatap olmak ona yüz vermek gibi görünüyor dur senin kalkıp ona karşılık vermen bile yanlış her cevabından ona biseyler hissettiğini sanacak oda erkek kafası bu çoğunun böyle çalışır
05 Yorumla
Cevap sahibi+1 yılGençler arkadaş milletin dikkatini çekmeyi sevdiği için böyle bi oyun kurmuş bilginiz olsun 😂😂
- +1 yıl
Az kudur yüz vermedim diye
- +1 yıl
Oyun değil eski sevgilimle yaşadığım şeyler bunlar
Cevap sahibi+1 yılYüz vermek ve sen öylee mi 😂😂 tamam en iyisi sensin tamam haklı olan da sensin
- +1 yıl
Gel ünimize anlatsın exim sana olanları oyun mu değil mi bir anlarsın? İkile şimdi abicim.
En İyi Cevaplar
Kişilik & Karakter konusunda 801 cevap paylaştı. Taktik yok insanlar zaman içinde en çok zaman geçirdikleri kişilerin davranışlarını yapmaya başlar. Zaman içinde şeninde zekan düşmeye başlar ve ikiniz “kitaptakilere mi? “ diye sorarsınız hocaya.
07 Yorumla- +1 yıl
Ayrıldık artık onunla bir alakam yok. O sorduğu saçma soruları duymamazlıktan gelmek istiyorum sadece.
- +1 yıl
Deneyeceğim teşekkür ederim :)
- +1 yıl
Valla senden başka düzgün cevap veren olmadı diğerleri beni suçladı…
- +1 yıl
Haklısın…
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
10Cevap
- Kişilik & Karakter konusunda 204,2b cevap paylaştı.
u +1 yılUmursamayarak iletişimi kes
11 Yorumla- +1 yıl
Kestim zaten
- Kişilik & Karakter konusunda 2,7b cevap paylaştı.
+1 yılZihinsel bir sorunu olabilir veya engeli olabilir hatta travmadan kaynaklı da olabilir. Babam özel eğitim ve rehabilitasyon merkezlerinde çalışıyor ve bu tip öğrenciler var anlama güçlükleri çekerler. Anlattıklarına göre çocuk hep böyleymiş gibi anladım ben. Eğer böyleyse senin onunla düzgünce konuşman daha iyi olur o buna rağmen devam ederse o zaman onu umursamazsın ve duymazlıktan gelirsin.
11 Yorumla- +1 yıl
Çocuk hep böyle olabilir makina bölümünü okumuş ve terk etmiş daha önce… Ama bilmiyorum ben onun sorduğu şeyleri başkası sorsa da sinirlenirim çıkarken de sinirleniyordum hatta…
onu görmezden gelmen lazım derslere odaklanıp ders bittiğinde sınıfında dururken ya da çıkarken bir odağın olsun yani o an telefona bakmak gibi ya da bir şey yazmak gibi yeni ayrılık olduğu için sürekli aklına gelecektir. ama zamanla aklına gelmemeye başlayacak
onu görmezden gelmen zamanla senin gözünde sıradanlaşacak eğer sana soruları varsa sataşmaları varsa zamanla sen cevap vermeyip görmezden gelirsen susacaktır.
12 Yorumla- +1 yıl
Haklısın
Kişilik & Karakter konusunda 381 cevap paylaştı. Beyni yoksa ayrıl bence boşa zaman kaybı ileride daha absürt bir şey yapar
23 Yorumla- +1 yıl
Eski sevgilim zaten ya…
- +1 yıl
İşte çoğu şeyi sınıfta ikilettirince insan ister istemez tilt oluyor…
Gizli Üye(36-45)+1 yılAyyy ben de nefret ederim sınıf değiştir canım
12 Yorumla- +1 yıl
Sonunda beni anlayan biri…🥹🫶 Ocakta kendi kendine değişecek gibi sanki canım…
Cevap sahibi+1 yıl:( ayy umarım ya, insan sinir oldukça ders de dinleyemez iyice gıcık bir hal alır
Gizli Üye(25-29)+1 yılSorunun cevabını vermişsin. Duymamazlıktan geleceksin. :) Takmayacaksın.
11 Yorumla- +1 yıl
İşte nasıl o konuşurken başka bir şey mi hayal edeyim şarkı falan mı mırıldanayım içimden…
Simdi senin birini duymamazliktan gelmen icin ondan bagini koparman lazim. Seni istedigi gibi yonetir o cunku senin ondan etkilendigini biliyor. Az dusunerek hareket et.
017 Yorumla- +1 yıl
Ne saçma bir soru ya onun sorduğu soruya başkası sorsa da sinirleneceğim zaten.
- +1 yıl
Bu arada o hocaya soru sormamis. Bazi insanlar ayni bir kere daha tekrar ettirir. Mesela babam bana "oglum git 2 tane ekmek al " dese ben babama " 2 tane mi? " diye sorarim. M*l. oldugumdan degil , bazi insanlarin yapisi boyle. Ayni seyi tekrar ettirirler alismislardir cunku. burada malum kişi sana laf atmadigi halde cvp vermişsin. Az muzik dinle baska islerle ugras , o insan seninle ugramsiyorki zaten.
- +1 yıl
Yo direkt anlamadığından soruyor bazen arkadaşlarına soruyor hocaya sormaya utandığında onlar da gülüyor artık.
- +1 yıl
Bilip bilmeden hemcinslerinizi savunmaya meraklı olmayın bu kadar.
- +1 yıl
Alakası yok başkası sorsa ona da aynı şekilde cevap vericem üni okuyan birinin denilen en basit şeyi anlamamaya hakkı yok kusura bakma
- +1 yıl
Hocalar neden azarlasın onlar da sıkılıyor cevap verirken alık alık bakıyorlar arkadaşları bile gülüyor artık ona.
- +1 yıl
Azarlar artık merak etme en basit şeyi anlamayan bireysel çalışmayı ile grup çalışması dedi sanan biri bu kadar onu savunmak için yırtınmayın
- +1 yıl
Ya nereye bilerek öyle soruyor çocuk Makina terk zaten kapasitesi bu yani bu kadar olan biri hala savunuyorsunuz hala yeter
- +1 yıl
Arkeoloji Almanca hazırlık sınıfındayız
+1 yılUf ya keşke tekrar çocuk olabilsem de böyle sorunlarım olsa :/ ne gereksiz kavga bunlar ya
010 Yorumla- +1 yıl
Ben 21 yaşındayım o 24 üniversiteliyiz…
- +1 yıl
Davranış neden çocuk gibi
- +1 yıl
Ya o çoğu şeyi ikinci kez denilince anlıyor (derste ama bu ikili şeylerde değil) ben çıkarken de bu huyuna sinirleniyordum şimdi de sinirleniyorum haliyle yükselince atışma oldu birkaç kez olmasın istiyorum da onu nasıl duymamazlıktan gelebilirim diye sormak istemiştim yani…
- +1 yıl
boş ver sen de hiç umursama
- +1 yıl
İşte o yine boş soru sorarken başka şey mi düşüneyim aslında bir konuyu düşünsem onu duymam gibi ama… Bunu hiç denemedim Salı günü deneyeyim bari…
- +1 yıl
Kulaklık tak o soru sorarken veya normallestir böyle soru sormasını
- +1 yıl
Ha ondan bu tarz sorular beklenir zaten kafasına gir mi diyorsun 😂
- +1 yıl
Sormasa şaşardım hesabı 😂
- +1 yıl
Aynen öyle 😂😂😂
- +1 yıl
Mantıklı hiç bu açıdan bakmamıştım 😂😂
- Kişilik & Karakter konusunda 931 cevap paylaştı.
+1 yılSorun soruları değil kendisi. Önce bunu kabullenmek gerek.
065 Yorumla- +1 yıl
Anlamadım?
- +1 yıl
O değil başkası da hocanın en basit dediği şeyleri ikilettirse sinirlenirim. Onun sorduğu soruları başka kimse sormuyor?
- +1 yıl
Senin tahammülsüzlüğünün, sinirinin esas hedefi o, soruları değil..
- +1 yıl
Evet 4 gündür görmediği sevgilisine 5 dk vakit ayıran sınıfa uyucam diye girip uyumayan adamı savunun devam edin böyle siz erkekler hep masumsunuz zaten.
- +1 yıl
Onu savunmadım reis. Bi sakin ol. Ona olan öfkeni atmamışsın içinden hala. Yaşanabilecekken yaşanamayanlar, yarım kalanlar, kırgınlıklar, kızgınlıklar.. Hepsi içinde kalmış, hala da duruyo içinde. Ve hala sevdiğin için kendine de kızgınsın. Çok olmamış ayrılalı belli. En son yazdığın cevabı çok sinir olarak yazdın dimi? Hatta yan yana olsak muhtelemen bana bağırıp çağırırdın da.
- +1 yıl
Abi adam hocanın bireysel çalışma olacak dediğini partner çalışması olarak algılayıp arkadaşına hadi çalışmayı yapalım diyen biri siz kimi savunduğunuzun gerçekten farkında değilsiniz.
- +1 yıl
En son yazdığım cevabı senin gözünden bakarak yazdığımı düşünerek okur musun? Benim herhangi bişeyi savunduğum yok abicim. Aksine sana göremediğin bi tarafı göstermeye çalışıyorum.
- +1 yıl
Ben onun sorduğu saçma sapan soruları duymak istemedim nasıl duymazlıktan gelirim diye sordum cevabını vermek yerine beni suçladınız sadece.
- +1 yıl
Kardeşim suçlamadım. Aksine senin ruh halinden bahsediyorum orada. Aslında sana, ona bu kadar takıntılıyken yaptığı en küçük şeyi bile görmezden gelmen mümkün değil diuorum orada. Ne dedim ben? O cevabımı senin gözünden bakarak yazdığımı düşünerek okur musun dedim. Lütfen o cevabı, senin gözünden ona bakarak yazdığımı düşünerek tekrar okur musun? Bu yaparken de lütfen öfkeni ve ön yargını bi kenara bırak 😊
- +1 yıl
Hayır başkası sorsa da aynı cevabı vericem adam hocaları dinlemiyor bazen hocalara sormaya utandığından arkadaşlarına soruyor onlar bile gülüyor artık. Anladınız mı beni şimdi?
- +1 yıl
Kuzum önce şunu fark et. Yazdıklarımın hiçbirisi onunla ilgili değil. Tamamı seninle ilgili. Ruh halinle, duygularınla ilgili.
Diyorum ki kardeşim, sen onunla fiziki olarak uzaklaşmışsın, ki bu yüzden ex olmuş. Ruhsal ve duygusal olarak tam olarak kopamamışsın. Onunla hala içsel bi bağın var. Sorduğun sorunun cevabı da bu. Onunla bu içsel bağı da tamamen koparmadan yaptığı hiçbişeyi görmezden, duymazdan gelemezsin, ellinde değil bu. Onu görmezden ve duymazdan gelmek istiyosan önce tüm bağlarını tamamen koparman gerek. Hala sevdiğin, zayıfta olsa duygusal bi bağın olan birini görmezden duymazdan ne kadar istesen de gelemezsin güzel kardeşim. Anlatmaya çalıştığım bu. Onu aradan çıkar, öyle oku yazdıklarımı. - +1 yıl
Ya abi elamanın sorduğu sorulara arkadaşı bile gülüyor diyorum Türkçen yok senin galiba
- +1 yıl
İyi günler hadi
- +1 yıl
Son cümlede onu aradan çıkararak oku demiştim. Kabul etsen de etmesen de hala seviyosun onu. Bana karşı bu öfken ve ön yargın da bunu açıkça söylememden dolayı. Kabullenmek istemiyosun çünkü öyle birini sevdiğini. Neyse yazdıklarım burada nasılsa, bi gün anlayacaksın abini. İyi günler 😊
- +1 yıl
Sevmiyorum ben IQ’suz birini sevmem.
- +1 yıl
Ne anlayacağım taktik istedim sadece onu duymamazlıktan nasıl gelebilirim basit bir soruyu bana aşık yaptınız IQ’suz birini bu kadar yüceltmek takdire şayan
- +1 yıl
O sana aşık demedim. Sen onu hala seviyosun dedim. Ondan ayrılma sebebin bile aptal olduğunu düşünmen. Şimdi kendi kendine nasıl bu kadar aptal birini sevdim ben diye çokça soruyosun. Çünkü sen aslında zeki bi kadınsın. Yakıştıramıyosun kendine bu durumu. Bunları duymakta seni sinir ediyo haliyle haklı olarak.
- +1 yıl
Ondan ayrılma sebebim 4 gündür görmediği sevgilisinin yanında 5 dk durup sonra uyucam diye sınıfa girip uyumaması, bana arkadaş gibi davranması, önemsiz davranmasıydı önce bunu bilin de…
- +1 yıl
Bana aşık muamelesi yaptınız işte ona aşık falan değilim olmadım da hiçbir zaman.
- +1 yıl
Aşıksın da demedim. Aşkın bitmiş aksine bunu görebiliyorum. Duygusal olarak zayıfta olsa bi bağın var dedim ben. İkisi arasında uçurum kadar fark var abim 😊
- +1 yıl
Bağım falan yok başkası sorsa da sinirlenicem diyorum NEDEN İNATLA ANLAMIYORSUN
- +1 yıl
Peki, iyi günler 😊
- +1 yıl
Ya ona ne öfkelenicem sende onun gibi alık olduğun için ona hak veririsin normal.
- +1 yıl
@Kovaa151 elbet anlayacak kardeşim. şu an anlamaması gayet normal. Aslında başkası sorsa bu kadar sinirlenmeyeceğini, aptal mı bu ya vs gibi bişe düşünüp geçeceğini vs bir sürü şeyi anlayacak. Henüz zamanı değil. Öfkesi taze, can kırıkları taze. Biraz küllenince bütün bu anlattıklarımız aklına elbet gelecek. Ve yolu mutlaka tekrar buraya düşecek.
- +1 yıl
Yok arkadaş siz ne meraklısınız IQ’suz hemcinslerinizi savunmaya pes ya
- +1 yıl
Ona hak verdiğimiz yok ki. Söylediklerimin hiçbiri onla ilgili değil. Hep senin bakış açınla, duygularınla ilgili konuştum. Senle ilgili söylenen şeyleri nasıl onunla ilgili gibi anladığını bi düşün istersen 😉
- +1 yıl
Sevgilim değil exim ayrıldık bitti soruyu doğru oku önce kova arkadaş
- +1 yıl
@Kovaa151 yok olmaz öyle bişe. Zeki biri çünkü aslında. Biraz mantıkla bakabildiği zaman anlayacak 😊
- +1 yıl
Benim bakış açım duygum falan yok 1 aylık bir şeydi 10 yıllık sevgilim değildi neyin kafasını yaşıyorsunuz?
- +1 yıl
Eski sorularımı okuyun fiziksel şiddete bile varan davranışları vardı şaka yoluyla mesela hala onu savunmak için yapılan bu çaba ne?
- +1 yıl
3 kere onu kenara bırak ve oku yazdıklarımı dedim. Bırakmaman neden? Onla alakam yok, söylediklerimde onunla ilgili en ufak bişe bile yok. Onu anmadım dahi. Onu savunduğumu nerden çıkardın acaba? 🤔
- +1 yıl
Hah sonunda aradığım cevap görmezden nasıl gelicem nasıl o saçma soruları duymamazlıktan gelicem bunun cevabını istedim ben @Kovaa151
- +1 yıl
Kız arkadaşlarım ondan bir halt olmaz diyorlar zaten
- +1 yıl
Onunla olan bu bağı koparmadan gelemezsin dedik ikimizde. Ama sen onu savunuyoruz olarak algıladın.
- +1 yıl
Yaw aramızda bağ yok yok ayrıldık sorduğu sorular saçma çıkarken bile tepki gösteriyordum ben buna anlamıyor musunuz?
- +1 yıl
Peki, öyle diyosan öyledir kabul ettim.
- +1 yıl
Hatta kendi dedi sevgilimsin sen benim bana canım iması yapma arkadaşlarım bile kızarkadaşın bile seni canım olarak görüyor dicek dedi…
- +1 yıl
Şimdi anladığınıza göre nasıl duymamazlıktan gelecem
- +1 yıl
canım değil s*lak iması olacak
- +1 yıl
O kadar kavga et suçla sonra sen haklısın de oldu ya
- +1 yıl
Beni yormadan hak verseydin iyidi de gerçekten laf anlatırken yoruldum…
- +1 yıl
Çocuk okulu bıraktı
- +1 yıl
Gözün aydın o zaman 😉
- +1 yıl
Üzüldüm onun için
- +1 yıl
Onun sorunu için sen neden üzülüyon ki? Bırakmak istemiş bırakmış.
- +1 yıl
Yani sende haklısın
- +1 yıl
Haklıysam biraz söz dinle o zaman, olmaz mı? 😊
- +1 yıl
Söz dinledim ben zaten
- +1 yıl
O zaman sorun yok küçük hanım 😉
- +1 yıl
Bence de
- +1 yıl
Sormak ya da söylemek istediğin bişe var mı? 😊
- +1 yıl
Var sanırım…
- +1 yıl
Sor ya da söyle o zaman, dinliyorum.
- +1 yıl
Tkp kbl etsn
+1 yılEn fazla lise hikayesidir bu. Üniversitede böyle bir ortam ve soru sistemi yoktur zaten fazla.
Büyüdüğünüzde geçer bu anlamsız kavgalar. Sınıfınızdan falan da sevgili yapmayın.
11 Yorumla- +1 yıl
Yemin ederim ben 21 o 24 yaşında… Almanca hazırlık okuyoruz…
+1 yılUmursamayarak
13 Yorumla- +1 yıl
İşte nasıl
- +1 yıl
Duymamazlıktan gel sen karışınca uğraşınca o değişmeyecek
- +1 yıl
Değişmez bu soruları hep soracak biliyorum anlamıyor çünkü ilk dendiğinde çoğu şeyi ikilettirtiyor… Öyle yapmaya çalışacağım artık o konuşurken başka şeyler düşüneyim…
+1 yılAnladığım kadarıyla adamın seni takmaması senin zoruna gitmiş hala sırf laf söylemek için bile olsa konuşmaya çalışıyorsun o kişiyle
09 Yorumla- +1 yıl
Hayır çıkarken de tepki gösteriyordum sorularına hatta kızım sen benim sevgilimsin bana s*lak iması yapma arkadaşlarım bile sevgilin sana s*lak iması yapıyo dicek demişti
- +1 yıl
Ama imaya gerek yok ki öyle
- +1 yıl
Peki canım biriyle bilerek sevgili olmak seni çok mu akıllı yapıyor Bi düşün bakim
- +1 yıl
Kendini yormuş sun sadece sen
- +1 yıl
Sana tavsiyem görmez den gel bırak kafayı yesin ne yaparsa yapsın tek kelime bile söyleme kendini değerli sanmasın
- +1 yıl
Hah şükür işte ben nasıl duymamazlıktan geleyim derste bu saçma sorularını yani ne düşüneyim o konuşurken
- +1 yıl
Şunu yapacak sin ne yaparsan yap onun değişmeyeceğini aklına sok bu şekilde yaparak kendini yorduğunu anla önce
- +1 yıl
Mantıklı
- +1 yıl
Mantık benim işim 😂
+1 yılMadem exin. Hocaya soru sorması seni ne ilgilendiriyor
01 Yorumla- +1 yıl
Hocanın dediğini ikilettiriryor bir tek o soru soruyor mesela anlamıyor değil o başkası da aynı soruları sorsa yine sinirleneceğim…
Umursamayarak
11 Yorumla- +1 yıl
İşte nasıl onu duymayacağım o soru sorarken başka şey mi düşüneyim mesela…
Gizli Üye(30-35)+1 yılBuram buram ergenlik koktu.
010 Yorumla- +1 yıl
Ben 21 o 24 ne ergenliği yahu
Cevap sahibi+1 yılÇıkamamış olabilirsiniz. Etkisi üzerinizde hala gibi
- +1 yıl
Komik…
Cevap sahibi+1 yılEvet fazlasıyla
- +1 yıl
Peki iyi geceler.
- +1 yıl
Sizin gizli üye olarak cevap vermenizden daha komik değil bu arada :)
Cevap sahibi+1 yılNoldu düşündün de mi geldin ben bunda özgürüm ve bu benim hakkım. ama ergenlerin bu sitede takılma hakkı yok çünkü çok özgür ve 18 yaş üstü bir platform sende onlardan biri olabilirsin emin olamadım.
- +1 yıl
Ergen değilim Allah yukarıda neden yalan söyleyeyim 21 yaşında insanım o da 24. Sizin gibi narsist, anlayışsız insanların olduğu platformda bu soruları sormamak gerekiyormuş onu anladım sadece. İyi geceler şimdi gizli üye.
Cevap sahibi+1 yılNarsisti kabul ederim de anlayışsız biri değilim neden kan davasına çevirdin anlamadım cevap vermemeyi tercih edebilirdin sürekli bunu kanıtlamaya çalışman bile şüphe uyandırıcı ama tamam tamam inandım ben
- +1 yıl
Narsist birine kendi davamı anlatamam. İyi geceler beyefendi.
+1 yılOsurup gececen
14 Yorumla- +1 yıl
Ahahah işte nasıl
- +1 yıl
Uyurken ağzına
- +1 yıl
Komikmiş 😂
- +1 yıl
😍😍😍🤣🤣🤣
Kişilik & Karakter konusunda 701 cevap paylaştı. Ergensiniz knk
08 Yorumla- +1 yıl
O 24 yaşında hala hocanın dediği en basit şeyi anlamıyor… Onun sorduğu soruları başka kimse sormuyor. Ben miyim ergen?
- +1 yıl
Ben nasıl duymamazlıktan gelirim diye sordum zaten? Yardım edeceğinize iyice baltalıyorsunuz.
- +1 yıl
O ölmüş gibi mi davranayım yani?
- +1 yıl
Tamam denerim teşekkür ederim
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Kadın Emeği
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer