Neden sesimi duymak bu kadar çok istiyor?

İngiliz arkadaşım var bir süredir konuştuğum.

Bugün ona hayalini sormuştum gelecekle ilgili ve o'da "Hiç bilmiyorum ama bir şey biliyorum sesini özledim," yazdı ve bende "Ben seninkini senin özlediğinden çok özledim," yazdım.

Daha sonra o "Hayır ben daha fazla özledim," yazınca ben "Sesini duymak çok güzel olurdu," dedim ve o'da "Bana sesli not gönder ve daha sonra bende sana göndereyim," dedi ama ben müsait değildim ve "Ailemleyim şu anda," dedim. O'da "Odadan çık ve gönder. Bende sana göndereceğim," dedi.

"Neden sesimi bu kadar çok duymak istiyorsun?" Dediğimde "çünkü sesini seviyorum. Sen neden istiyorsun?" Dedi bende aynı şeyi dedim ve "Sen ben göndermeden önce gönder" dedim fakat cevap vermeden offline oldu.

Sizce bir erkek neden resim filan değilde ses kaydı için bu kadar ısrar eder ki? Ve siz bir ses kaydı yollacak olsanız ne derdiniz?
Güncellemeler
+1 yıl
Yardım ederseniz sevinirim...
Güncellemeler
+1 yıl
Ve siz erkekler konustuğunuz bir kızdan neden dördüncü bir ses kaydı istersiniz ki?
Neden sesimi duymak bu kadar çok istiyor?
Cevapla