Bence her birey araştırma yapmalı ve gerçeği doğrusunu öğrenmeli. Kendini geliştirme budur çünkü.
Araştırırım körü körüne inanmam
Çevrem ne diyorsa ona inanırım
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Bence her birey araştırma yapmalı ve gerçeği doğrusunu öğrenmeli. Kendini geliştirme budur çünkü.
Ben her zaman değer veriyorum yani bir şeye öylece inanmam mutlaka kendim araştırırım doğrusu nedir öğrenirim.. bilmediğim konuları da zaten araştırmayı seviyorum.. mesela kitap okuyarak video izleyerek.
Açıkçası ben koyun değilim başkalarının sözlerine bakarak veya bir grubun dedikleriyle yola çıkayım veya onlar öyledir diyeyim hayatım boyunca her zaman her şeyi araştırıp sorgulamış birisiyim.
Kesinlikle öyle de olmalı
Ben önce parmağımı ağzıma alıp, sonra açık havada yukarı tutarım. Yıldızlara bakarım sonra, en son ana haber bültenini izleyip, rüyaya yatarım.
Pp çok tuhaf kral 😳
Rüyaya yatınca öyle oluyor
İşim de bunun üzerine olduğu için hayatımın her alanına yansıyor bu araştırmacı ruhum.
Her sorunun, her bilinmeyenin cevabını kendim araştırarak öğrenmeyi tercih ediyorum.
Cevap
10Cevap
Körü körüne inanmam ama araştırmam da
Çevrem ne diyorsa ona inanırım araştırmaya ne hacet
Hahaha 😂😂😂
Emin olmadan araştırmadan ne kimsenin günahını alırım nede yanına bırakırım
Kimsenin etkisi altında kalmıyorum, sorguluyorum, üzerinde düşünüyorum, öyle karar veriyorum.
araştırırım ve sorgularım öyle hemen birşeye inanmam
çevremi dinlerim ama %100 de inanmam araştırır kendi doğrumu kendim bulurum
%93 araştırırım demiş ama Türkiye in.%90 ı kitap açıp okumaz onu nabacaz😄
Ben köküne kadar araştırırım mesal ilk sağ sol meselesi Fransız ihtilali inden çıkmıştır
Paylaşmış olduğun alttaki yoruma katılıyor um
Araştır bakalım Esat diyorum hallediyorlar
🤣🤣
Kendimden baskasını hiç dinlemedim desem
Kesin yargıya varmak hatadır araştırmak önemli
Her şeyi sorgularım. Kendi düşüncelerimi bile
Bu ahlaki bir borç
Araştırırım.
Araştırmak ve sorgulamak güzeldir.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?