Anladım ki yaşama sevinci yaymak makbul değil.. Depresif ve agresif ve melankolik mod saygı ve sevgi görüyor di mi 😃?

#tubasueda 🗝️🍀
Anladım ki yaşama sevinci yaymak makbul değil.. Depresif ve agresif ve melankolik mod saygı ve sevgi görüyor di mi 😃?
Cevapla