İnsanlar kendi hayatında hiçbir mutluluk olmamasının acısını diğer insanları aşağı çekmeye mi çalışarak unutuyor?

Misal ben ekonominin farkındayım ve ortalama bi beyaz yakanın imkanlarının da ama birinin yanında hayal kurmaya durun hemen ülke düzeni üzerinden aslında sizin iyiliğiniz için değil kendi ezikliklerini bastırmak için negatif yorumlar yapıp kötü enerji katıyor bi akıllı siz değilsiniz sizin gördüğünüzü bizde görebiliyoruz ama sizin surunmeniz herkesin surunmesini gerektirmez
İnsanlar kendi hayatında hiçbir mutluluk olmamasının acısını diğer insanları aşağı çekmeye mi çalışarak unutuyor?
Cevapla