Bazı insanların yanında olmak sadece mutlu olmak için yeterli olur ya hani o çekicilik neye göre oluyor?

İnsanlara karşı ne hissederiz.

Bazı insanların yanında olmak sadece mutlu olmak için yeterli olur ya hani o çekicilik neye göre oluyor?
Cevapla