Etrafımdaki herkesin mutlu ilişkileri var ama benim olmuyor. Güzellik yüzünden mi?

arkadaşlarımın hep ilişkileri var hepsi mutlu hepsinin sevgilisi hediyeler alıyor hata yapınca yalvarıyor ediyorlar gönül alıyorlar. Ben hep mutsuzum ya asla doğru insanı bulamadım bir gül dahi almadım çiçek alan olmadı. Ablama sordum neden dedim onlar güzel değil ki dedi sen güzel olduğun için bunlar başına geliyor dedi. Sana hepsi güzellik için yaklaşıyor erkekler güzel kadınlardan korkar erkekler bakar eder elde etmek ister diye. Güzelsin diye sadece gönül eğlendirmek istiyorlar evliliğe gelince de hep bakımsızları tercih ediyorlar dedi. Gerçekten ya etrafımda nerde bakımsız kız var sevgilisi ölüyor. Böyle mi olmak lazım? Neden ben hiç hediye alan yok mutlu eden yok hepsi kandırıyor ya halbuki nende gerçekten sadık kalıyorum üzmek mi gerekiyor anlamadım.

Etrafımdaki herkesin mutlu ilişkileri var ama benim olmuyor. Güzellik yüzünden mi?
Cevapla