AI Persona’ya Sor
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
185Cevap
İyi de, geçen cesaretim tuttu, açılacağım dedim. 1 ay önce kalbimi kıran biri olduğu halde yüzüme bakmıyor. Şimdi gel de çekingen olma.
Çekingen olmamızın sebebi 6284 sayılı kanun. Kusura bakmayın ama siz gülümsediniz diye ceza evinde yatmaya gözüm yok.
Çekingen biri değilim çevremdeki hemcinslerim de öyle. Ancak erkekler fazla cesur olunca çok çapkın oluyor maalesef. Bu sıkıntıya sokabilir.
Haha haklısın valla. ama. yolda gorup peosnden gitmek de ne bileyim Cook Kekova.. işyerinde okulda falan olur.. yuruursun.. haklisin
haklisin fakat brn kizlarin gercek oldugunu bilr dusunmuyorum
O nası ya djsksl
Cesaretin varsa bakıp güleceğine git kendin iste numarasını
Yapıyorum zaten
O zaman neden hala buradasın
Off büyük mallık yaptım çünkü. Aslında ilk başta çekindim sonra dedim bu böyle olmayacak, gittim yanına.
Durakta gördüm hoşlandım, ilk defa görmüştüm.
Yanına gittim işte dedim telefonum kapandı, sizden annemi arayabilir miyim? Saolsun verdi, aradım kendimi iki kere. Teşekkür ettim elini sıktım isimleri izi söyledik falan. Sonra yanından ayrıldım telefonumu kapatmıştım komple, açtım. Kapalı olduğu için arama düşmemiş. Numarasını bir daha bulamadım..
Bunu yapacağına hoşuma gittin tanışalım mı deseydin ya
Ay utandım o an napim, numarasınu alabilseydim her türlü yapardım onu kendime ama... ahhh ahhh işte
İşe ya da okula gidiyorsa aynı durakta denk gelebilirsin pusu kur durağa 😂
Sonra da sapık tacizci damgası yesin erkekler. Her insanin düşüncesi senin gibi olmuyor maalesef.
Abicim kızın üzerine git aban ya da yolda yolunu kes demiyorum. Yanında iki adım atarken sor, reddederse çekilirsin zateb
Güzel kardeşim haklısın ama bazı hem cinslerine adım atmaya gerek yok yanlışlıkla göz göze geldin mi vay o erkeğin haline. Şükür böyle bir durum yaşamadım ama yaşayanlara şahit oldum. Çekingen biri değilim gider konuşurum usulünce olursa olur olmazsa olmaz
Ben çevremde hiç yaşamadım, bu kadar sorunlu olduğunu bilmiyorum ama abartı bence biraz ya
Tamam da reddedilmenin de korkusu var insanlarda.
Sorunludan çok ne var her iki cinste de var bu sorunlular
Hep düşünüp aklında kalıp pişman olacağına, reddededilip utançtan pişman ol
maalesef öyle olmuyor işte.
Madem öyle biraz da ilk adımı siz atın o zaman yıl olmuş 2023. Napayim yani çekingenim elimde değil
Kiz dediginde her begendigiyle dusup kalkmaz bu ne yuzsuzluk arsizlik
Kiz dedigin agir olur yoksa kucaktan kucaga gezer. Bi zaman sonra kucaga bile istenmez
Mahkemeye verilme olasılığımız var artık korkuyoruz. Bu yüzden kızlardan bekliyoruz ilk hareketi 😄
sapıklık yapar kesin hırlımıdır hırsızmıdır sapık diye bağırırım görür gününü
bu kadar rahat olan bir erkeği sen nasıl elinde tutacaksın hiç bu tarafı düşündün mü?
bendeki çekingenlik red edilme duygusu red edilme ihtimalim vars gitmem kız mı yok
özgüveni olmayan erkeklere dönüp bakma bile
Eee her şey erkekten siz ne yapıcanız peki, erkek gelsin erkek sevsin vb şeyler
Biz sevmiyecek miyiz, boru muyuz biz?
yürü kız😅
Önünüze geleni kolay kız gibi görünmemek için tersliyorsunuz birde cesur olun diyorsunuz?
Ters tepkiden korkuyoruz teklif sujuyirsun kabuk etmiyor daha kötüsü olamaz
Ya kral aq gidip konuşunca sapık damgası yiyoz bide sevgilisi varsa kavga çıkar falan uğraşamam
Iki bacağı bir a** varsa Seni hemen tacizci konumuna düşürür
Valla ben bodrumda yaşıyorum burada öyle bir sorun yok gedersin edebinle alır çıkarsın kızı
Bütün erkeklerde seni beğeniyordu zaten bu önyargını kır, senden daha güzellerinle takılabiliyorken seni kim ne yapsın ama bulursun işte bir aptal
Az atılsak sapık diyonuz kadının beyanı esas falan naşım brlaya gireceğine veririm paradj neyse
Hoşlandığım kıza nasıl söylerim onun çıkış yolu varmıdır
Ben bunu yaparım ama senin gibisi denkgelmiyor. Ama sen şimdi bana Instagram verebilir misin?
Alakası yok reddediyorlar bir de taciz dedi mi tutuklanirsin kaliteli ortamda yaparım
Hiç değilim valla aksine gider derim derdim ne ise her zaman
Kendinize dışardan bir bakın, sonra konuşalım, olur mu?
Bize ne bağrıyon mq bir kişinin yaptığı hata yüzünden
Kızların ne yapacağı belli olmaz sonra imdat diye bağırırlar
Sende gaza getiriyon milleti ha 🤣🤣🤣 bana deng gelse hiç gözünün yaşına bakmam bile
Bence adam seni beğenmedi biz her gülenin instagramını isteseydik oooo ooo o
Ne demisler cesaretini kaybetmiş insan her şeyini kaybetmiştir nokta 😀😀
Bundan önce egoist narsist kibirli varlıklar olmayı bırakın orta da çekingenlik kalmaz
#Mirliva
O anda bana sapıklık yapıyor asılıyor diye bir bağırdığınızda sonumuz fişlenmiş olarak cezaevi
Ne kadar sığ bir düşünce. Basit ve sıradan sözler.
Bir tane cekingen cocuga denk gelip erkekler adina bunu yazman biraz komik olmamişmi!
Gününüz erkekleri kızlar gibi o yüzden cesaret bekleme
He anasini satiyim sonrada tersleyin rezil edin bizi oracikta
oldu ondan sonra bizi tenhaya çekip etimizden sütümüzden yararlanın
Kıza yürüyünce yazınca laf yersin
Yürümezsen laf yersin
Cekingenlikten değil beğenmediği için kovalamiyordur yoksa etkilense neden peşine takilmasin
Ah kardeşim öyle diyorsunda öyle kızlar var ki insanı delirtmek isteyen önce yarım saat senle kesişir sonra güler gidip konusuncada sapık muamelesi yapar bağırır çağırır sen kolay sanıyorsun bi kız olarak erkeklerin işini ama İnan O öyle değil işte
Utangac degilim fakat her gulumseyene de gidilmezki kisinin tepkisi ne olacak bilmiyorsun sokak ortasinda bi bagirsa millet barut gibi adam dovmeye yer ariyor kafa goz kirarlar oyuzden iyi dusunul iyi hamle yapmak lazim
Çekingen olsa neden bu kadar utangaç çekingen olmasa neden bu kadar yüzsüz utanmaz dersiniz nasıl bir kafa yapınız var anlamadım
Damdan düşer gibi atlasa bu sefer sapık damgası yer. Ig soran tipleri sevmem.
Napalım istesek sapık oluyoruz
İstemesek utangaç
Ne bk yiyecegimizi şaşırttınız
Durduk yere niye yanına gelip tanışmak isteyelim aq?
Bak abicim diyorum ki, birini gördün, göz göze gelip duruyorsunuz, kız tebessüm etti önüne döndü.
Git o kızın Instagram vs tel numarasını ite diyorum. Mal gibi bakılıp yolunuza devam etmeyin. Kızında hoşuna gitmişşsin işte belli.
Bunu da ben mi söyleyeyim kral?
Gözü dışarıda olan biri değilim bı bakışma oldu diye de o kızın ayağına gitmeyi reddediyorum. Zira böyle gidip konuşup numarasını alırsak direkt flörte geçiyoruz, önce arkadaş olup birbirimizi tanımak daha sağlıklı değil mi?
Walla ben bezdim, buyur öyle yap o zmn. İlk konuşmadan itibaren sevgili olmuyor zaten kimse. Arkadaş gibi takılıyor en az bir ay
Kendini kandırma arkadaş gibi takilamaz kızla bakışıyorsun gülüşüyorsun yanına gidip numara istiyorsun flört davranışları bunlar.
nerdesin söyle gurban oldugum söyle de geleyim teklif edeyim dhashdsadash sen o kadar pas vercen ben gelmicem he off malmış boş ver
Tabi tabi sonra sapık diye bağırın veya beni neden rahatsız ediyorsun deyin milleti başımıza toplayın 😂 bunu yaşayan çok insan gördüm o yüzden bakışlara güvenmiyorum bı kız istediği kadar baksın
Yaklaşsan sapik diyorlar. Safiyane niyetle yaklaşmaya niyeti olanlarinda önünü kesiyor bu nedenle. 1 kere konuşsan anlaşsan dünyalari yakasin belki ama heba oluyor bu güzel duygular. Yazik ya bize :)
Sokakta her gülüştüğüne instagramını numarasını veren kızı ne yapayım. İstemem de ayrıca ne münasebetiyle muhattap olucam onunla güldü diye mi? Hee kesin verecek.
16 lık ergenler mi? Kadınlar ota boka şikayet etmemeyi karakola gitmemeyi öğrensin bizde efendice gelip meramımızı anlatırız. Bunların tek sebebi kadınlardır.
Bana şahsen senin gibi bir hatun denk gelse yolda yürürken gülerse ben konuşurum 🤭
Allah Allah
Bu soruyu ters tepki veren hemcinlerine sor
Adını sapığa çıkarırsınız, bir kız için değmez.
he yanınıza gelelim de tersleyin hatta bağırın çağırın bizi rezil edin demi :D
Sonra erkek yolun ortasında kızı sözlü taciz ediyor diye linç etsinler
Istemeyi bildikten sonra kızın gülmesine de gerek yok maalesef çekingenlik var
Kişiden kişiye degişir bu durum 😉
tamam da herkes senin gibi düşünmüyor olabilir yani
En ufak bı ifadesinden hapis yatabiliyosun riske gerek yok çok belli etmediği sürece kimseden istemeyin 😀
Sapık diye bağırıp 50 kişiyi üzerimize salmayacağı kesin değil, o yüzden devam dostlarım bakışıp bakışıp bir şey yapmamaya.
Bı de yolda he daha samari yemedim 😂 kursta kantinde falan neyse de bı de yolda 😂 var mı bu tarz sevgili bulmuşlar gercekten