Selamlar
Bir insanı birileri ile kıyaslama yapmayı ve bir şeyi kıyaslar iken ne düşünüyorsunuz?
Kendinizi kıyaslanamaz mı görüyorsunuz?
Kendiniz için elestiriye ne düşünürsünüz?
Bir insanı birileri ile kıyaslama yapmayı ve bir şeyi kıyaslar iken ne düşünüyorsunuz?
Kendinizi kıyaslanamaz mı görüyorsunuz?
Kendiniz için elestiriye ne düşünürsünüz?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
2Cevap
Ben yapmam Saçma bulurum.
Şimdi şöyle.. beni biri eleştirebilir. Ben de birilerini eleştirebilirim. Çünkü hepimiz İnsanız ve hickimsenin mükemmel olduğuna inanmiyorum ki değiliz mükemmel bile olsak bu mükemmellik neye göre kime göre? ve değişir pek çok şey.. yani beni elestirebilirler ama kıyaslamadan.. Çünkü Allah herkese farklı farklı güzellikler ve yetenekler vermis. Ama kalkıp da sadece bendeki eksikligi ve kusuru görüp bi baskasiyla kiyaslayarak eleştirirse bunu elestiri olarak görmem "beni kırmak için yapılan bir eylem" olarak görüp cevabımı verir o insandan uzaklasirim. Kimse kimseyle kiyaslanamaz. Elestiri yapilacaksa daha uygun bi dille ve baskasiyla kiyaslamadan yapilmalidir.
En uygun açıklamalardan birini yapmış matmazel
Teşekkürler mösyö 💃👀
Saçma bulurum. Her kişi kendinden ve yaşadığı hayattan sorumludur. Beni biriyle kıyaslamaya kalkanın bana inancı yoktur. Bana inanmayan birini de hayatım da tutmam