İnsanlar artık arkadaş, sevgili, dost belirlerken bir çok kriter belirliyor. Karşısındaki erkeğin maddi olarak güçlü, boy olarak uzun, yakışıklı, bakımlı, bir yandan karakterli vs. olmasını isteyen kadınlar var. Karşısındaki kadının dış olarak güzel, huy olarak iyi, yaş olarak küçük, zeka olarak iyi vs. isteyen erkekler var.
Peki bunları isteyen insanlar hiç aynaya "kendine" bakıyorlar mı diye gerçekten merak etmekteyim? Daha kendini bilmeyen, hiçbir şeyi olmayan insanların kriter belirlemesi ne kadar sağlıklı?
Ben de kriter koyduğum için yalnız olanlardanım. Fazla kilolarım var biraz. Haricinde pek bakımsız sayılmam. Ama kriterleri azaltmaya karar verdim. İnsanın kendini bilmesi önemli. Belki çok çok yakışıklı değilim. Ama standardın biraz üzerinde olduğumu söyleyebilirim. O yüzden normal kızlara da şans vermeyi düşünüyorum. Çünkü mutluluk da önemli ☺️
Hiç kimse kendine toz kondurmaz, konduramaz.. Herkes hayal ettiği kişiyi arar durur, ulaşamaz ve hayal kırıklığına uğrar.. Sonrasında şu cümleyi duyarsınız: ERKEKLERİN HEPSİ AYNI, KADINLARIN HEPSİ AYNI.. Maalesef ki toplumumuz artık bu halde ve bu hiç bir zaman değişecekmiş gibi gelmiyor..
Allahın sümüklüleri, kendilerini bulunmaz hint kumaşı sanıyorlar...
Kriterle olmuyor ki bu işler. Yoksa herkes doğru insanlarla ilişki kurardı, doğru insanlarla arkadaşlıklar kurardı. Bir çekim bir şeyler oluşuyor sonra sana uymayan şeylerini bile uydurmaya çalışıyorsun karşındaki insanın. Kaldı ki kriterlerimize göre samimiyet kursaydık insanlarla çok yalnız kalırdık kriterlerimize göre insanlar yok çünkü. 😀
Genellikle kriter belirleyenlerin sonu kriterlerinin tam tersi olan kişilerle hayat kuruyorlar. Bir erkek /kadın şu şöyle olsun bu böyle olsun der ama yoksulluğu düştükleri zaman bunların hiç biri umurlarında bile değil 😄 Yani bunların Kendine baktıkları söylenemez sajkfhsd
"Kötü özellikleriniz nelerdir?" diye sorulan sorulara bile iyi özelliklerini yazan, kendinin farkında olmayan ya da farkında olup da kabullenemeyen insanların bu tarz sorulara verdiği sahte cevaplara şaşırmıyorum artık. Arada bakınıp gülüyorum 😂
Ben bakıyorum bu yüzden haddimi de seviyemi de bilirim. Burada da çoğunlukla yorumlarımda hep denge ve uyumdan bahsederim. Herkes her konuda dengini aramalı... Uyum olmadan olmaz... Bu yaş konusunda da geçerli bu yüzden her konuda dedim. Aşk olduktan sonra yaşın önemi yok safsatasını da geçelim. Kimse babası ya da çocuğu yaşındaki kişiyle mutluluk beklemesin, geçici hevesleriniz aşk olamaz, ki zaten değil...
İnsanları güzel/çirkin diye asla sınıflandırmam ama bizzat şahit oldum, en vasat kız bile bilmem uzun boylu, kaslı, eli-yüzü düzgün birini istiyor. O yüzden kızların kendi dengimi istiyorum demesi bana hiç samimi gelmiyor. Ha bana gelirsek, benim öyle ahım şahım kriterim yok. Yanıma yakışsın yeter shsjf
Siz bu bayan erkeği, erkek bayan seçiminde bu kriterleri aramasını, normal hemcins arkadaş seçerken dahi çok kriter arıyor, hatta komşularınız dahi size menfaati varsa yaklaşıp komşu oluyor, ev sizinmi arabanız var mı ne iş yapıyorsunuz maddi durumunuz nasıl, adamlar bunlara bakıyor, ben sanıyorum adamın çıkarı olmasa bana selam vermeyecek, yani o kadar menfaatçi bir hayat düzeni.
Ben arkadaşlık ilişkilerimde yönetilmeyi ya da eşitliği severim. Muhabbeti sarcak öyle çocuk gibi mızmız takıntılı cahil olmicak kimseye abilik yapamam. İnsan kimlerle takılırsa karakteri ona göre şekillenir bana kaliteli insanlar lazım 👍🏻 mesele para pul ortam değil mantıklı bi insan olsa yeter. Malla takılırsanız mal olursunuz akıllı insanla takılırsanız akıllı olursunuz 😉
Evet bakıyorum ve abartılı bir kriter peşinde değilim.
2
0 Yorumla
Gizli Üye
(25-29)
+1 yıl
Bu adamı çok seviyorum, sırf onu gördüm diye tekrar geldim. Açıkçası evet, aynaya bakıyorum ve kendimi eleştirirken aşırı acımazsız davranırım. Yani aslında olduğumdan daha yüksek bir konumdaymışım, bunu karşımdakilerden de pek çok kez duyuyorum. İnanamıyorum ve bir arkadaşımın yaptığı analize göre asla kendim gibi özelliklere sahip insanlara yanaşmıyormuşum. Bunun sebebi ne bilmiyorum. Bilmek de istemiyorum çünkü büyük ihtimalle çok derinlerden geliyor.
Kriterlerimin %70 i huyu ve suyuyla alakali... oyle lisedeki gibi okulun en yakisikli cocuguna asik falan olma devri bende bitti😂boymus kiloymus sacma sapan seylere de takilmam zaten minyonum ne yapicam 190 lik insani ☹
Çok güzel bir soru, benim de çokça şikayet ettiğim durumlardan. Kriterlerini dinlerken şok oluyorum bazı insanların:) Benim kriterlerim aynadaki görüntüme haksızlık ediyor, kötü kriterlerim var.
Aynaya bakıyorum ama sadece karakterle alakalı. Hiçbir zaman tipime göre biriyle ilişki kurma düşüncesinde olmadım. Tamamen saçmalık çünkü. İlişkiyi tipten daha iyi ayakta tutan şeyler var.
Evet bakıyorum.. Tabi bu ben nasılsam oda aynı olucak gibi birşey olmuyor. Ben uzun severim o kısa.. Yani karşılıklı olarak beklentilerin karşılanması gerekiyor bence önemli olan bu.
O kritere uygun insan bulabiliyorlarsa bence sorun yok 😊 Kritere uygun insana aşık olabilmek ve duyguları böyle kontrol edebilmek de bir yetenektir ayrıca
Bı şey değil mi bana dürüst ol diyip yalan söyleyen insanlar şeysii😂 Aynaya bakarım yapamayacağım/yapamadığım bir şeyi karşımdakinden beklemem açık açık da derim zaten🤗
1
0 Yorumla
Gizli Üye
(36-45)
+1 yıl
ya memlekette insanlık kalmamış sen kriterden mriterden bahsediyon bu ne salatalık nede turşu hepsi birbirinden beter kimse kimseyi beyenmiyo aloooo
evet kendime de bakıyorum birşey söylemek istiyorum bir hesap var çoklu hesap kullanıyor birden fazla hesabı var aynı kişinin nereye şikayet edebiliriz şikayet seçeneği yok