Kriter belirlerken aynaya bakıyor musunuz?

İnsanlar artık arkadaş, sevgili, dost belirlerken bir çok kriter belirliyor.

Karşısındaki erkeğin maddi olarak güçlü, boy olarak uzun, yakışıklı, bakımlı, bir yandan karakterli vs. olmasını isteyen kadınlar var.

Karşısındaki kadının dış olarak güzel, huy olarak iyi, yaş olarak küçük, zeka olarak iyi vs. isteyen erkekler var.

Peki bunları isteyen insanlar hiç aynaya "kendine" bakıyorlar mı diye gerçekten merak etmekteyim?
Kriter belirlerken aynaya bakıyor musunuz?
Daha kendini bilmeyen, hiçbir şeyi olmayan insanların kriter belirlemesi ne kadar sağlıklı?

Kriter belirlerken aynaya bakıyor musunuz?
Cevapla