AI Persona’ya Sor
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
22Cevap
benimde gelmedi
Bir sensin genç geri kalan herkes rüyalar aleminden yazıyor
Vay aq bende yeni uyandım bilion chbdhdbbd
Neyi biliyorum ben? :D
Uyanık olduğumu hxbdb
O zaman günaydın sana
Sanada gunaydinnn
Ben henüz uyumadım daha :D
Uyuma ağabey uyuma bende korkunç rüya gordumde uyandim
Ne gördün abisi?
Bir adamin öldüğünü
Tanımadığın biri mi
Yüzünü çok hatirlamiyorum ama hayatımdaki en saçma ölümü yaşadi
Nasıl oldu ki?
Evet tanımadığım biriydi
Bu canım adam dağya çikiyor çok saçma bir amaç için sonra tüfekle domuzu vurmaya çalışıyor vuramiyor en son domuz adamın üstünde tepiniyor bu adam ölüyor çalilarin arkasında yardım etmek istiyorum iki adam var biri keldi onu hatirliyom
Eskiler ömür verdin derler rüyanda öldüğünü görünce.
Yardım etmek isteyen
Ben ölmedim adam öldü
Çok enteresan rüyaymış gerçekten domuz tepinerek ölmek :D
Ama kendi ölümümu daha önce gördüm toprağa gomduklerini falan onu unutmadim
Harbi sonra dedim bu adam nasıl öldü sonra belki domuz agirsa normal ölmesi dedim
Onu bende görmüştüm hatta o son ana kadar sadece gömülme olayı olmadı bende. Senin rüyalar da maşallah benimkiler gibi.
Rüyada mantık da yürütüyor :D
Ben baya enteresan şeyler görüyorum ama bazen rüyalarım gerçeklesir bu beni korkutuyor
hm rüyalar birebir gerçekleşmez ama ön görü olabilir. Rüyalarını kontrol edebiliyor musun?
Hayır daha çok onlar beni kontrol edior ama bazen
hm rüyalarını kontrol etmeyi öğrenirsen böyle seni uykularından etmez
Korkunç bir rüyadan uyanmak istediğimde kendimi uyandirabiliorum
Ama kötü bir taktiği var
Nasıl yani
Ben rüyadan uyanmak istediğimde rüyamda intihar ediyordum önceden mesela yüksek bir yerden atliyordum falan
ya da rüyamda bileğimi sıkıyordum ve bir süre sonra onu gercekte yapmaya başlıyordum uyaniyordum
Ama tavsiye etmiyorum kesinlikle bazen uyur gezerligim tutuyor o yüzden artık böyle şeyler yapmıyorum yanlışlıkla pok yoluna gitmeyek
Hm bu çok değişikmiş bak ben rüya olduğunu anladığımda ya kontrol ederim ya da uyanmam lazım diye diye gözlerimi zorla açarım.
Rüya da olsa intihar v. s. denemem bile :D
Oda mantıklı da işte kolay kolay olmuyorki
Bide bu aralar çok kabus goruyorum nedens
Zamanla alışıyorsun bende baya zor alıştım buna
Hayatında yolunda gitmeyen şeyler mi var seni etkiliyor?
Ben hala alişamadim ya kaç yaşına gelmişim bazenn karanliktan falan korkuyorum
Askerden önce bende korkardım karanlıktan ama askerde gördüğüm karanlıktan sonra bunlar hiç bir şey
Askerde hiç bok temizledinmi chbchcbd
Yok ya ama direkten döndüm revire gitmiştim miğde ağrısına bizim bölüğe o gün tuvalet temizleme cezası vermişler yırttım :D
Aferin afern hxbdbd nerde yaptın askerligi
Usta birliği Hakkari
Himm oralar zor oluyormus die biliom
Zordu düşün 12 ay boyunca dağda karakoldasın sürekli tetikte gördüğün başka hiç bir şey yok.
Bence çok havalı bir şey askerlik bende olmak isterdim dusunsene iki üç terörist öldürüyorsun hoşuma giderdi devlet için şehit düşmeyi isterdim
Peki kaçak tlf götürdün mu oraya
O psikoloji zor abisi düşün dağda nöbettesin her an bir yerden mermi gelebilir ne olduğunu anlamadan ölebilirsin. Vatana hizmet çok gurur verici psikolojisi zor.
Orada telefon götürsen de işe yaramazdı çünkü çekmiyordu :D
Bazilari yakalanmamak için toprağa falan gomuyormus chbdhdbd
Acemi birliğinde sokanlar vardı çarşıdan alırdı poşetler askeriye tellerinden içeri atar içeriden alırdı sonra gömenler tuvaletlere saklayanlar neler neler :D
Ya sorun değil psikoljim yerle bir olsa nolucak ben cidden şehit düşmeyi çok isterdim ama işte kız olunca aile kolay kolay izin vermiyor
Anladım ben askerden sonra bir süre toparlanamadım ama mutlu gururluyum.
Güzel ya 😁
Öyle abisi 51 görüş olmuş arada haah :D
He ya
Uykun yokmu senin
Hayır yok senin geri geldi sanırım
Yok yav benim kolay kolay gelmezde bu saate kadar durmuşym namaz kılıp uyumayı denicem ozamana kadar ayaktayim
hm anladım ben sabahlarım muhtemel daha
Sen niye uyumuyon
Öğleden sonra uyudum 3 saat kadar ve genel olarak uyumam ben erken
Sağlık açisindan kötü ya
Yıllardır böyleyim ben askerde başladı sonra iş için hep gece ayakta kaldım falan
Travma yaratmis
Hayat bunu getirdi diyelim :)
kendini yaşlı hisseden gençler 👋👋
Hchfhfbbx
😟
Hayırdır neyin var
hayat zorr
Doğru Allah kolaylık versin gardaş
eyw bacım
Eyww
dinozor musun sen
Evetttt
Tireks vuaa
tavuk olmuşsun sen şimdi öyle diyorlar
Yaa ama tavuklar bitli olur olmaz
En azından horoz değilim jfhfhdb
ben maymunum bit temizlerim
Hdbdbd kendini bir sn de maymun yaptın ya helal olsun
hep maymundum ki
ppye bak
Aaaaa şu an farkettim
kajfozjsosjsısıs
Maymun bey maymun bey siz neden kendinizi maymun yaptiniz
ezelden beridir maymunum
bu da benim sınavım
maymuna benziyorum işte
Bence maymuna benzemiyorsun sen kendini maymuna benzetiyorsun
youtube.com/shorts/1dDyKPJkPY0?si=QLXmQIs2gK4Rv3B0
Yaa bunu biliorum
Biri sana maymun mu dedi
hayır 😣
öylesine dedim
Üzüldüm bende şurda yav
özür dielrim bacım özür dielrim
Bacım dedin ya orada bir kaynastik seninle
Dhbdbxbdb
kajdosjeosıeıw niye bacım değil misin
Biri çirkin veya o tarz bir şey derse takılma çok o kişi beyni olupta düşünme engellisi olduğu için öyle
Ya ne bilm genelde asılan falan oluyor ya hoşuma gitmior bacınım bacınım
İmanlı biri sonunda Yarabbi sükür
sana kötü haberim var 😔😔 imanlı biri değilim
Nidennn
çok uzun konu
Ateist falan değilsin dimi
değilim
Eeeee
Yoksa insanlara asılan birimisinmi
çok uzun mevzuuu
hayır niye asılayım
Okadar tavuk dedin bacım dedin senden bellemiom öyle şeyler
Anlatt
boş ver bacım yav anlatsam ne olacak
Yani istersen
Yardımcı olurdum
teşekkür ederim düşündüğün için pek konuşmayı sevmiyorum ben bu mevzuları
Ozaman boş ver
Maymun adam sana maymun diom ama alınma
yok bacım niye alınayım kahdkzhsısjsj
Sende bana tavuk diyebilirsin khgdfugfuhj
dinozor trexx
Trekste bir seçenek tabi
hahaıshdısheja
Seni takip ettim iyi bir arkadaşa benziyorsun maymun bey
Herkese istek atmam öyle takıl ettigim ikinci kişisin dhbdhdbd
teşekkür ederim bacım ben de ekledim 🤌
Rica ederim bacım
Valla iyiyiz desek yalan olur sürünüyoruz
Neden kız noldu
Hayat yoruyor ya
Neyin var ablam
Anlat istersen
İyiyiz genç. Hayat nasıl gidiyor.
Söylemeye gerek var mı tabiki çok muhtişem gidior uyuyamıyorum o derece hdbdbxb
Fazla uyku iyi değil zaten.
Hdbdbdbd 7saat falan uyumuşum ztn şimdi uyuyamam
Uykunu aldın şu an bomasın 😊
Yapçak bir şey yok sabah namazını kilayim uyurum uykum gelmezse çalişirik
Allah kabul etsin. 🙏
Amin abi sağol
Sende kıl iyi hissedersin
İnşallah 🙏
Amin amin
Degilsin. Iyiyiz, sen
Yaşamaya calisiyom oylr
Evrak kürek işlerle ugrssiyorum
Yazık yav bu saatte mi bırak zıbar yarın devam et
işe giden herkes gibi uyuyoruz :D
yok dün çok yoruldum ve uyudum
Teşekkür ederim iyiyim sen nasılsın
Benim de kacti
İyiz kırık çıkık sen nasılsın
Kırık çikik mıı
Yes beybi
Ne alaka kız
Kullanıcı adın kırık bey amcam
Heee okey okey dino hemde o
Danoneden esinlendim guzzelmi adım
Danone bile pahalı püh
Bilmem yemedim hic guzel mi dino
Güzel ama yiceksen danonenin paketin ortasından hafif yirt kaşık sapla içine buzluğa at sonra dondurma gibi ye mukkemlll
Bende küçükken yerdim
Canımı cektirdin cadı kız
Yemedigin bir şey nasıl çekior canin
Hemde nerem cadı lan benim
Dondurma canlandı
Dhhdbdbdbdd dondurma daha pahalı sen dediğimi yap al 6li satılıyor dediğimi uygula ye sonra yaz bana nasıl güzel oldugunu
B. k gibi
Niee
Skci
Değilsin
Himm
uyuyamadım. istersen sana eşlik ederim
Yok amca sağol
pardon yaşına şimdi dikkat ettim.
Aferin
İyiyim cok sukur seni sormalı kırıkdino
Adım gibi kırık bir insandan ne beklersin ki
Hersey
Mantikli
Nerdesin
Odamda
Jdndjdnx
Napıyosun odanda
Uzaniyom
Sen npyn
Bnde
Yas kac nerede yasıyorsun
Yaşım bin küsür dünyada yasiyorum
Sacmalama istersen
Cevaplayasım yok dayı
Neden
seviş
Of yarın işe gidicem hala uyuyamoyorum
@Haticce32 artık uyuma bence
İyim sen
Uyudunuz mu
Uykusuz
iyi kardeşim seni sormali sen naslsn
Yaşamaya çalisiyoruz bizde napalim
hayat kolay değil kac yasindasin
Yaşimi nabican kız
Uyku okus pokus
🧙♂️🔮
😄🕺
Hic uyumadım
Geldi