Bazen ben bunu kendimde sorguluyorum diyorum ve böyle bir durumun içinde sen varsın ve bildiğin halde neden yapmıyorsun diye kendimi sorguladım anlar oluyor açıkçası, peki siz?

Bazen ben bunu kendimde sorguluyorum diyorum ve böyle bir durumun içinde sen varsın ve bildiğin halde neden yapmıyorsun diye kendimi sorguladım anlar oluyor açıkçası, peki siz?

Hayır maalesef. Millete sayfalar dolusu anlatırım ama bunları hiçbirini kendim için uygulamam.
Pek başarılı değilim bu konuda hayır.
Cevap
3Cevap
Verdiğim tavsiyeler kişiye göre ya da duruma göre olduğundan değişir. ama hayatta çizgilerim nettir. ve bunları bozmam uygularım.
En güzeli brom
Eyvallah bro teşekkür ederim
Hahaha pek sayilmaz 🙈🙈
Dogruyu bilip dogru yoldan gidemeyenlerdenim ☹️🙄
Yol belli zaten, apacik onumde duruyor. Ama sorun o yoldan gitmeyi basaramamak 🤦🏻♀️
Kısmen, iyimser olamıyorum mesela tavsiye ettiğim gibi
Bence bu empat olmakla ilgili neticede o kadar karamsar olmasan başka birinin üzüntüsünü anlayamazsın, fark edemezsin yani
Evet 😄
Bazen evet bazen hayır artık o an nasılsam
Hayır uygulamıyorum valla 🤧
Dediğimi yapın yaptığımı yapmayın
Uyguluyorum evet
Bajen
Dediğini yap ama yaptığını yapma benimkisi
Sevgili konuları harici evet.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar