Güzel şeyleri kaçırıyorum düşüncesi var bu psikolojik bir rahatsizlik mi?

Sürekli oluyor ben evdeyken düşünüyorum bir yerlerde çok güzel şeyler oluyor ben evdeyim diyorum

Güzel şeyleri kaçırıyorum düşüncesi var bu psikolojik bir rahatsizlik mi?
Cevapla