Böyle insanların bir çoğu toplumu içine çekmeyi iyi bildikleri için rahatça seslerini yükseltip etraftan destek bulmaya sizi manipüle etme yeteneğine sahiptirler.
İnsanlar siz sakin konulurken karşı bağırarak ilgi çekiyor ve abarttılarla hak bulmaya çalışıyorsa doğal olarak sizi küçük düşürürler utangaçlıktan onun seviyesine inmek yerine uzaklaşınca haklıymış gibi pişkinliklerinden gurur duyarlar böyle insanlarla iletişimi kesmeliyiz ama zararlı her türlü çıkarız çünkü yüzsüz oldukları için borç harç felan filan takarlar insana.
Kişilik & Karakter konusunda 204,2b cevap paylaştı.
Ben nabza göre şerbet veriyorum tabi ki de.. yani mesela hayatımdan çıkartırım direk.. ya da kurnaz olduklarını sanmalarına izin veririm ki asıl kurnazlığı onlara göstermek için :)
İstesem de onlar kadar kurnaz olamıyorum desem... Ya genel olarak aslında insanlar size nasıl davranıyorsa bizim de onlara öyle davranmamız gerektiğini düşünüyorum. Bazı günler karşındaki kişinin kötü geçirdiği bir gün olur o yüzden terstir vs. bu gibi durumları istisna kabul ediyorum. Uzun vadede size nasıl davranılıyorsa öyle davranılmalı, kurnazsa sinsi ise bende ona karşı öyle olmaya çalışırım. Ama dediğim gibi istesem de onlar gibi olamıyorum...
Kurnaz insanlara açıkça sen böylesin demem ama kurnaz olduğunu anladığımı anlaması için tavrımı o yönde gösteririm. O kurnazlığın da bana zarar vermesine izin vermem gardımı her şekilde alırım
Bir iki laf çakarım ayağını denk almaları için. Anlamazlar ve dinlemezlerse kurnazlık nasıl yapılır onlara iyi gösteririm. Ben onlar gibi küçük uyanıklıklar da yapmam. Büyük düşünür ve büyük oynarım. Sessizce...
Eğer sinirim bozuksa gidip açık açık hesao sorup kavga çıkarmışlığım çok var. Fakat kurnazca davranıp, benim ne yaptığımı anlayamadan hatta ruhu bile duymadan birileriyle uğraştığım da oldu.