Borsa gunah mi hocaya soran biri cevaplayabilir mi? Lutfen bilmiyorsaniz gunah degil vs va demeyin Gercekten biliyorsaniz soyleyin yoksa vebali size olur insallah
Kendi yaninizdan hella veya haram demeyin duydugunuzu demeyin bizzat ilmi hocadan sordugunuzu soyleyin
Kendi yaninizdan hella veya haram demeyin duydugunuzu demeyin bizzat ilmi hocadan sordugunuzu soyleyin
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
2Cevap
Bir şeyi kötü yapan asıl şey onu nasıl kullandığınla alakalı. Sen borsada akıllı yatırım yapıp kazanıyorsan sorun yok ama gidip başkaları üzerinden haksız kazanç sağlıyorsan sıkıntı var
Baskalari uzerinden derken
Mesela bir hisse vardır onun fiyatını zarar etsen bile yükseltirsin sonra diğer insanlar o hisseyi almaya başlayınca aniden düşürürsün. Bu haksız kazanç olur
Ben anlamam ki hem ben oyle birsey yapmayi bilmem ki aniden dusurmek falan benim elimde olan birsey mi
Bunu balina denen zenginler yapabilir genelde. Ama örneğe takılma sen anlatmak istediğime bak. Haksız kazanç yapıyorsan haramdır. Kur'an da da böyle geçer zaten.
Bizim hacı hocalar faiz diye çeviriyor ama orijinali riba yani haksız kazanç haramdır
Sonucta borsa da haksiz kazanc elde ediyoruz emek vermeden bu da gunah bence
Emek verme anlayışın da illa yorucu bir şeyler yapmış olman mı gerekiyor?
Yani
Günah kanka
Kim dedi