Çalıştıgım şirkette altımıza araç veriliyor aracı kullanmak 3 4güne kadar serbestti ama artık yasak müdür savunmayla tehtit ediyor?

Aracı kullanırsak normalde km basına 1.5tl maaştan kesiyorlardı iyi güzel hoş kullanıyorduk araba çok lazım oluyordu banada sonra yasak koydu müdür kullanırsanız savunma alırım dedi ama kendi cocuguna hiç laf söz yok kendi çocugu gece gündüz geziyor ona hiç laf yok normalde aracı gece kullanmak yasakdı cocugu sabaha kadar geziyordu üstüne maaşından parada kesmiyorlardı çok ama çok büyük bi haksızlıkdı bu simdi araba yasak cocugu bizim mahallede fink atıyor araçla siz olsanız böyle bi durumda ne yapardınız
Çalıştıgım şirkette altımıza araç veriliyor aracı kullanmak 3 4güne kadar serbestti ama artık yasak müdür savunmayla tehtit ediyor?
Cevapla