Karanlıkta odama öyle bir hızla koşardım kiii... Arkamdan bir anda Çığlık gelecek sanırdım, korku filmindeki adam var ya. Artık çıksa karşıma korkmam, büyüdük. 🎃
Küçükken korkup şimdi korkmadığınız bir şey var mı? Varsa nedir? 🧸

Karanlıkta odama öyle bir hızla koşardım kiii... Arkamdan bir anda Çığlık gelecek sanırdım, korku filmindeki adam var ya. Artık çıksa karşıma korkmam, büyüdük. 🎃
Küçükken korkup şimdi korkmadığınız bir şey var mı? Varsa nedir? 🧸

Ben organ mafyalarından korkardım. Çevremde anlatırlardı hep küçük çocukları kaçırıp diri diri kesip organlarını alıyorlar, dilendiriyorlar falan ister istemez etkilenmiştim. 😄
Gulyabaninin varlığına inanırdım çok da korkardım özellikle geceleri şimdi ise bana sempatik geliyor kendisi
Bana da komik geliyordu ya 😂
😂😂 Ama elinde bıçağı yoktu öyle düşün bu çığlık birey beni ürkütüyordu telefon çalınca korkuyordum, ev telefonları vardı o zamanlar ajsjshs
Evet yaaa 😶😶
Rica ederimm🌸

Şu sahne yüzünden ahtapotlardan korkuyordum, resmen travma bırakmıştı rüyalarıma giriyordu 😄
Banyoda gözümü kapatmaktı sjnsjsn
Yaaa ajsjshs bunu ben de yapamazdim😂😂😂
Ben ondan değil de ben gözümü kapar kapamaz cinler gelecek sanırdım sjsjsh
😂😂😂
Cevap
19Cevap
eskiden ben karanlıktan korkardım ama şu an hiç bir şeyden korkmuyorum.. bir de örümcekler var ama hala fobim var :D :D
Hayır yok, çocukkende örümceklerden haz etmiyordum şimdi de öyle. Ayrıca sevdiklerimi kaybetmekten korkuyordum hala öyle.
Yatağın altında binbir türlü yaratık olduğu düşüncesinden artık kurtuldum :))
Çocukluk yıllarım hep bu korkuyla geçmiştir.
Ben de karanlıktan ve yalnız uyumaktan korkuyordum. Kapım bile hep açık olurdu ama artık zerre ışık istemiyorum.
Evet ya ışığa ben de katlanamıyorum artık.
Sinekli araba vardı sinek ilacı sıkardı onun sesinden çok korkardım ama 3-4 hafta önce filan böyle bir araba gördüm hiç korkmadım
Aaa bu değişikmiş bak
😃😃😃
Karanlık koridor, birden önüme biri atalayacak gibi olurdu hep şimdi umurunda bile değil
Büyüdük ya
İnli cinli filmlerden korkardım hatta ilk Dabbe filminin reklamlarından bile kötü etkilenirdim.
Sanırım ben hâla korkuyorum 😂
Cesaretim yok 😂
Karanlık ve arkamdan biri geliyormuş hisin den bende çok korkuyor dum ama şimdi korkmuyorum
Büyüdük ya
Karanlıktan, sanki böyle birisi seni tutucakmıs gibi karanligin icinden
Evet sanki canavar çıkacakmış gibi 😶
Yoksa banyodan cıkınca ısıgı kapatıp hızlıca odaya kosanlardan mısın
Eskiden öyleydim şimdi değil 😄
İyi tebrikler sana o zaman Ben hala yenemedim o korkuyu😂
Cinlerden korkardım. Şimdi dibimde bile varliğını hissetsem tepki vermiyorum.
Varlığını hissetsem çok fena korkarım ben valla helal olsun
Tabi. Büyüyorsun, değişiyorsun. Hayaletten korkmam artık, inanmıyorum da
Lunaparktaki gorilden korkardım gözlerinde ışık yanar bağırrdı falan
Yalnız yürümekten korkardım. Artık yalnız yürümek için zaman arıyorum.
Düşündüm aklıma gelmiyor bişey 😄🙄
Korkusuz bir çocukluk öyleyse 😂
Vıyyy😂😂
Korkmuyorum ben 😎
Hiiiç?
💪🏼😎🦅 hiç
Evet yetimhanedeki bakıcı abla
Artık örümceklerden korkmuyorum
Karanlıktan korkardım
Doktorlar ve hastane
Mezarlık
Okunulan izlenilen şeylerden dolayı mı sebepsiz mi?
Böyle beyaz takım elbiseli bir adam vardı melek görevinde falan, o mu ya 😂 Hatırladım şimdi o tarz şeyleri korkunçtu cidden😶😶
Yok ya gençti benim dediğim böyle ruhları falan çıkıyordu göğe 😶
Ya böyle postacı kılığında geliyordu insanlara, ömrünün azaldığını hatirlatiyordu beyaz şapkalı falan, hiç mi tık yok zihinde 😂
Samanyolundaydi sanırım
Dur o adami bulursam atacağım sana
Yengeçler 😁
Travma falan mı? 😂
Evet ya çok küçükken gölde balık tutmaya gittim memlekette kalmıştı düşün yılan dahil korkmam aslında.
Geçti çok şükür ama 😁
Geçmiş olsun 😂
Teşekkür ederim 🤭
Çığlık da bana travma olmuştu 😂 neyse ki geçti
Ay o daha kötü ya herşeye çığlık atan birisi 😁
Ev telefonları vardı o zamanlar, biri arayınca aklım çıkıyordu 😂
Onlar da yani ha birde gece çalınca çok deli olurdum
Evet ya 😶
Küfür etmiştim bir kez uykudan uyanıp arayana bu saatte diye şansa oda amcammış amca uyuyordum falan toparladık 😁
WC den korkardım
Aa neden?
Karanlık ta yurumek
Karanlıktan
cinler
Cinler
Kadınlar :)
Küçük böcekler
Onlardan hâla korkuyorum 😂😂
Gulyabani
karanlık
Evet
irmaklar, nehirler.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?