Güncellemeler
+1 yıl
Güncell
Güncellemeler
+1 yıl
Güncel

Beden dili insanlarla olan iletişim noktasında önemli bir yere sahiptir. Düzgün, doğru konuşma ve hitap şekilleri de sözlü konuşma kadar önemlidir. Doğru ve etkili bir iletişim için her yolu denemeliyiz. İnsanlarla kuracağımız iletişimde sadece konuşarak değil, vücut dili iletişimini de devreye sokmalıyız. Bu sayede kendimizi daha doğru ifade edebiliriz. 🦋 peki siz konuşurken jest ve mimiklerinizi kullanır mısınız?
Aşırı iyiyim bu konuda severler de insanlar samimi akıcı olduğu için
Evet güzel
Cevap
8Cevap
Ben beden dilini iyi kullanırım buna da çok dikkat ediyorum. yani aslında gerektiği yerde kullanırım.. Günaydın 🦋
Günaydın 🤗
Yani genelde çok güzel kullanıyorum hatta insanlar sohbetimin çok akıcı olduğunu ve zamanın nasıl geçtiğini bilmediklerini söylerler.
Genelde özgüvenim yüksek ve Kelime hazinem geniş olduğundan yüz mimikleri gülümseyerek kullanirim
Olabildiğince kısıtlı hareket etmeye çalisiyorum konuşurken
jest ve mimiklerimi doğru kullanmaya özen gösteriyorum
Evet kullaniyorum
Çok iyi kullanırım. Lisanı hâl ile belli ederim.
Gayri ihtiyari kullaniriz
iyi kullanırım
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar