%1'lik kısımdayim kendini aşırı aşaglik ve haysiyetsiz hissediyorum? Azınlık olarak dünyada neden fazlalık yapıyorum?

27,5 yaşında bakirim bu inanılmaz çok çok nadir bir oran araştırmalara göre yüzde bir ben bu azınlık içinde yaşamak istemiyorum çok utanç verici aşırı, asağlik ve rezil bir durum bu saatten sonra bu durum değişse bile yüzde birlik azınlık ezik oldufim değişmeyecek aldığım her nefes bana vereksiz geliyor. Ot gibi gençliğim geçti bir daha gençliğim geri gelmeyecek. Otuzlu yaşlar denilen dünyanın en sıkıcı sadece ilaç ve takviyeler ile belirli saatlerde erkek olarak olmak çok utanç rezil bir durum. Yüzde bir yanı aşaglik olduğumun bilimsel kanıtı için link

Güncellemeler
+1 yıl
Araştırmanın linki:https://datepsychology. com/are-27-of-young-men-really-virgins-and-why/

#yalnızlık #aşk #ilişki #yaşam
Güncellemeler
+1 yıl
...
%1'lik kısımdayim kendini aşırı aşaglik ve haysiyetsiz hissediyorum? Azınlık olarak dünyada neden fazlalık yapıyorum?
Cevapla