Kalabalıkta yanlız hissetmek sadece ben mi bunu yaşıyorum?

zeka insanı yanlızlaştır onların yanındayken onlar gibiymişim gibi yapıyorum ama değilim ben insanlarn yanında kendimi yanlız hissediyorum evde tek başına bile yanlız hissetmiyorum ama insanlarla birlikteyken hissediyorum

herkes beni çok sevdiğini söylüyor ama ben niye onları sevemiyorum ben onları sevmiyorsam onlardan beni sevmiyordur sadece çıkarları için yalan söylüyorlardı insanlar birbirini hemen seve biliyor mu inanmıyorum
Kalabalıkta yanlız hissetmek sadece ben mi bunu yaşıyorum?
Cevapla