Arkadaşım ve sevgilisi ayrıldılar ama sevgilisi birden benimle konuşmaya çalıştı?

ayrılmadan öncelerinde de konuşmaya çalışıyordu 2-3 yıldır falan arkadaş ortamından tanıyoruz birbirimizi ama bu yıla kadar samimiyet olmamıştır. sonra nolduysa arkadaşımla yakın olduğumu öğrendi bu yıl sevgili olmuşlardı. sürekli bi konuşma çabasında. sohbetleri hep kısa kesiyorum yine o yazıyor geçen de ayrılmışlar daha çok yazmaya başladı bazen beni sinir edici şeyler söylüyor bilerekten. bu durumu arkadaşıma söylememe gerek var mı haksız duruma düşer miyim elimde kanıtlar varken

Arkadaşım ve sevgilisi ayrıldılar ama sevgilisi birden benimle konuşmaya çalıştı?
Cevapla