Ya erkeklerin kıskançlıkları genelde öfke sinirini belli etme kavga etme ya da karşısındaki erkeğe karşı bir şiddet uygulama yoluna gidebiliyor bunu kıskançlık belirtisi olarak böyle gösteriyoruz ya da sohbet ettiğimiz kadına ses tonumuzu yükselterek bir şeyleri kısıtlama yoluna giderek kıskançlık belirtilerinizi belli ediyoruz, ve erkekler Bir anlık sinirle yapabiliyor sonradan sakinleşebiliyor ama kadınlar öyle değil kadınlar bir şeylerin doğru zamanlarını bekleyerek hareket etmeyi tercih ediyor özellikle hayatındaki erkeği kıskandıysa karşısında kadını pişman ediyor ve erkeğin de beyninin etini yiyor o yüzden kıskançlık konusunda kadınlar bence fark atar.
1
0 Yorumla
En İyi Cevaplar
Gizli Üye
(30-35)
+1 yıl
Ben sahiplenirim sakınırım … çok kıskancım….
nezaketim. Üstünü örtüyor 😕
ama onun harıcınde hasetlik Koskançlık sıfır
O duygu hiç olmadı… herkes benden iyi olsun mutlu olsun zengin olsun 😕
kıskançlık duygusunu haset anlamında anlamlandıramıyorum tamamen kompleks çeşiti bence