Kimseyle konuşmadığım için tuhaf tuhaf bakıyorlar bu duruma ne yapabilirim?

Okuldan sadece bir iki kişiyle sohbetim var diğer kalanla hiç görüşmüyorum konuşmuyorum bana tuhaf tuhaf bakıyorlar konuşmadığım için onları sevmediğimden değil benim pek insanlarla iletişimim yok çok konuşmam normalde bu duruma utanıyor ve üzülüyorum ama böyle biriyle konuştuğum vakitte şaşırmış gibi bi yüz ifadesi oluyor yüzlerinde ben ne yapabilirim

Kimseyle konuşmadığım için tuhaf tuhaf bakıyorlar bu duruma ne yapabilirim?
Cevapla