Bana öyle geliyor olamaz elimde bissuru delil var cidden kendi halinde biriyim dış görünüş olarak da güzel olduğumu söylerler. İnsanlar başta samimi davranıyor beni sevdiklerini söylüyor vakit geçirince benden soguyorlar gibi hissediyorum soğumasalar bile eski yakınlıkları gidiyor.
Bi sorun da yok ya da yanlış gelen bir hareketim. Mesela mesajlarımı hiç kimse açmıyor keyfi bir sohbette değil mesela ödev vs soruyorum üniversitedeyim bir gruplasma vs da yok. Bu mesajları geç açma bana mı denk geliyor ya da hiç açmama bilmiyorum. Ama kiminle tanışsam sornalarda ilk tanıştığım kişi olmuyor karşımda değişiyorlar.
Böyle suçlu hissetmeye başladım kendimi sanki zor biriymişim insanları yoruyormuşum gibi hissediyorum. Kimse bana katlanmaz sonsuza kadar yanımda kalmaz gibi... Herkes tarafından bırakıldım özellikle karşı cinsde konuştuğum kişiler. Hiç sevgilim bile olmadı...
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
4Cevap
Bence insanları çok fazla takmayın
Haklısın da 1 değil 2 değil başa çıkamayınca takıyosun iste
Demekki sohbetin sarmıyor ya da çok mesafelisin insanlara
Mesafeli hiç değilim sohbeti de bilmiyorum keyfi sohbete girmiyorum zaten kimseyle
O zaman bilemicem ama çok da sorun etme insan cok. Ayrıca alttaki erkanı da engelle her kızın sorusunda dme çekmeye çalışıyo mk abazası
Haklısın da kötü hissediyorum insanlar böyle hissettiriyor
Yalnız hissediyorum zaten
Bi boşluk var
Arkadaş edin sanaldan da olsa en azından sohbetin öyle gelişir aradığın ilgiyi de verirler belki
O kadar çok oldu ki sanaldan hepsi gitti
Gidiyor diye umutsuzluğa kapılma ya üzme kendini bahsettiğin kadarıyla iyi birisindir üzülme ben sohbet ederim senle bos oldukca
Herkes iyi biri olduğumu söylüyor ama sıkıntıyı bende anlamıyorum teşekkür ederim bu arada 🙏
Rica ederim arkadaşlarına sormayı dene söylerler belki belki de kuruntu yapıyorsundur
Arkadaşım sadece liseden var onlarla öyle değiliz ki hiçbir sorun yok
Valla bende çözüm tükendi ama relax ol kasma gül biraz şlkdfs
Tükendim ya
Ya üzme kendini illaki karşına çıkacak birileri bir gün kimse yalnız ölmüyor ilk olmazsın merak etme taktik veririm ben sana
Ne taktiği
Biriyle tanışıp sohbet ettiğinde sorunun ne olduğunu bulman konusunda
Olur
Anlastik
Bende senin gibiyim dış görünüşten kaynaklanıyor bu 😢
Dış görünüş olarak güzel olduğumu söylüyorlar sıkıntı yok ki onda
Banada güzel olduğumu söylüyorlar ama çirkinmişim
Ama sen güzelsindir başka bir sorun vardır
Ne iste
Arkadaşında yokmu?
Sadece liseden hala gorusuyoruz Bi onlar öyle degil
Sorunu çözmek ister misin
Olur isterim
Yz bna anltym
Yazdım
Tmmm
Banada öyle geliyoo
Yaa cidden mi