İnsanlarla konuşurken benimle konuşmak istemiyorlarmış gibi hissediyorum?

Bana öyle geliyor olamaz elimde bissuru delil var cidden kendi halinde biriyim dış görünüş olarak da güzel olduğumu söylerler. İnsanlar başta samimi davranıyor beni sevdiklerini söylüyor vakit geçirince benden soguyorlar gibi hissediyorum soğumasalar bile eski yakınlıkları gidiyor.

Bi sorun da yok ya da yanlış gelen bir hareketim. Mesela mesajlarımı hiç kimse açmıyor keyfi bir sohbette değil mesela ödev vs soruyorum üniversitedeyim bir gruplasma vs da yok. Bu mesajları geç açma bana mı denk geliyor ya da hiç açmama bilmiyorum. Ama kiminle tanışsam sornalarda ilk tanıştığım kişi olmuyor karşımda değişiyorlar.

Böyle suçlu hissetmeye başladım kendimi sanki zor biriymişim insanları yoruyormuşum gibi hissediyorum. Kimse bana katlanmaz sonsuza kadar yanımda kalmaz gibi... Herkes tarafından bırakıldım özellikle karşı cinsde konuştuğum kişiler. Hiç sevgilim bile olmadı...

İnsanlarla konuşurken benimle konuşmak istemiyorlarmış gibi hissediyorum?
Cevapla