Üni son sınıf öğrencisiyim
Geçen sene tanışmıştık. Oda sattı. Derdimi dinlemek yardımcı olmak isteyen yazbilir sıkılıyorum. Bende gururluyum tabi konuşmaya niyetim yok
Üni son sınıf öğrencisiyim
Geçen sene tanışmıştık. Oda sattı. Derdimi dinlemek yardımcı olmak isteyen yazbilir sıkılıyorum. Bende gururluyum tabi konuşmaya niyetim yok
Arkadaşa bağır de ki bana bir daha karışmayacaksın o bayılır karışmaya ve defol git de çünkü benim için hep gelirdi köy evine çünkü kimsesi yok tamam annesi var ve akrabaları ve sana kazıklar atar arkandan iş çevirir dalga geçer işletir korkutur namusana dil uzatır hesap sorar kıskandırır bak arkadaşın bu işte tamam çocuk kötü biri doğruysa olanlar ona olmuş tamam beni suçlu buluyorlar ama yengem dedi ki kendi istedi kendi buldu doğru söze ne denir üzülüyor kıza sen oğluna üzül yenge o çocuk başınıza bir şey açacak göreceksin arkadaşımın eşini
What?
İngilizce bilmiyorum
Ne dedin evet
Cevap
5Cevap
Sattiysa hiç arkadaşın olmamıştır sevin zehirden kurtulduğunu için
Hayatın yüzüne gülmesini arkadaşının satmasıyla orantılayacaksan yaşama daha iyi
Yok ben mutluyum
. Sadece arkadaş konusu demek istedim
Bunu yapanlar acizliğine gölge kalmış kişi aptal yerine konulucakken kader seni tutmuş
Sen önce nicki değiş hayat sonra yüzüne gülcek QWE
Ben bir prenses
Nasıl sattı , niye sattı, kimin için sattı?
Bir sınıf arkadaş var ama benim kadar samimi değildi geçen sene. Bu sene neolduysa hep onla falan. Banada söylemiyor. Sanki onları yicem. Çocukta demiş o seni kullanıyor. O dediği benim. Bu ona rağmen onla buluşmaya devam ediyor. Dün söyledim. Samimi olmicam bidaha senle gene gitti buluşmaya. Bende yarın napcagimi bilmiyorum
Kiz
Derdin nedir?
Bir sınıf arkadaş var ama benim kadar samimi değildi geçen sene. Bu sene neolduysa hep onla falan. Banada söylemiyor. Sanki onları yicem. Çocukta demiş o seni kullanıyor. O dediği benim. Bu ona rağmen onla buluşmaya devam ediyor. Dün söyledim. Samimi olmicam bidaha senle gene gitti buluşmaya. Bende yarın napcagimi bilmiyorum
Onu kafaya takma bırak gitsin
Dinliyorum
Arkadaşımı silip silmeme arasında kaldimda
Bir sınıf arkadaş var ama benim kadar samimi değildi geçen sene. Bu sene neolduysa hep onla falan. Banada söylemiyor. Sanki onları yicem. Çocukta demiş o seni kullanıyor. O dediği benim. Bu ona rağmen onla buluşmaya devam ediyor. Dün söyledim. Samimi olmicam bidaha senle gene gitti buluşmaya. Bende yarın napcagimi bilmiyorum
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?