Hayat bazisina gülerken bana niye hiç gülmüyor neden ya?

Işim yok
param yok
sevgilim yok
evlenmek istiyorum ama adam yok
cevremde yok bide üstüne üstelik kimseyle tanışamıyorumda sanaldan tanıştıklarım psikolojimi bozdu...
Bazı insanlarin hayatlarına bakıyorum kiyas yapiyorum hepsi içi beni dişi seni yakar diyorda pardon iş var, para var, sevgili var, saglik var her sey tıkırında ne içisi ne dışısı yahu!!! bıktım böyle yaşamakdan. Nefret dolu bir insan değildim kimsenin mutluluğunuda kıskanmaz umursamazdım ama artık öyle oldum haset fesat kıskanç bi pislik oldum teşekkürler hayat...
Hayat bazisina gülerken bana niye hiç gülmüyor neden ya?
Cevapla