Şu anda çilekli pastaya mı yoksa kocaman bir sarılmaya mı ihtiyacınız var? 😃 Ya da her ikisi mi? 🍰❤️

Şu anda çilekli pastaya mı yoksa kocaman bir sarılmaya mı ihtiyacınız var? 😃 Ya da her ikisi mi? 🍰❤️

İçinde çilek aroması değil de gerçekten çileğin ta kendisi olan pastaya 😂
Kocaman sarılmaya ihtiyacım var kocaaaammmmaannn
Oyyy yerim
Teşekkürler bebişim günaydın🥰
Cevap
12Cevap
Tabi ki de büyük bir sarılma.. çünkü kimseye sarılmadım hiç :)
Kocaman bir sarılmaya hayır demezdim
🫠 yuppiii shsh
Sarılmayı ne yapayım pasta varken gadası 🙃
Çikolatalı olsun
Neden soruyu görünce aklıma bu geldi😃;
İşin gerçeği kocaman bir ömür boyu sarılmayı isterim, maddiyatsız.. huzur ile..
Teşekkürler
Kocaman, en sıkısından sarılmaya ihtiyacım var, içten bir sarılışı hiçbir şeye değişmem.
Gel o zaman bir kardeş sarılması yapalım 🫂
Tamam o zaman 🌸🥰
Görseldeki ayıcığı alamıyormuyuz 🤔 oyuncak sevmeyen ben cevap veremeyince 😁
İtici mi 😄
Soru detay ilişkisinden seçmek istediğim şu an o 🤷♀️ 😅
😄
Çilekli pastaya ihtiyacı olana ben alırım
Ama benim sarılmaya, sarılıp uyumaya ihtiyacım var
Çilekli pasta kadın olsun işte her ikisini sağlamış olur sarılınca
Çilek, çikolata ve muzlu bir pastaya ihtiyacım var..
Çilekli pastaya okeyim
Kocaman bir sarılmaya
Kalbini göğsümde hissedeceğim birine
Sarılmaya annemin sarılmasına özellikle ❤️
İkiside olsun yarına anlamsız olur
Sarılmak her zaman daha iyiidr
Ben pasta alayim sayin Petu
çilekten nefret ederim sarılmak olsun
Kokoreç yok mu ki 🤤
Oyşş mu? Bu iyiydi bak 😂
Çilekli pasta yerken sarılana 🤭🤣
Çilekli pasta 😋
Çilekli pasta
Her ikisi 🐻
her ikisi 🤧
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar