Çiftimize bir ömür boyu Allah rahmet eylesin 😂 😂 💒🍰 düğünlerde kesilen pastayım ve cenazelerimizde toplu servis edilen lahmacunum

Çiftimize bir ömür boyu Allah rahmet eylesin 😂 😂 💒🍰 düğünlerde kesilen pastayım ve cenazelerimizde toplu servis edilen lahmacunum

Hayra kavrulan helva gibiyim; acının içinde pişmiş, sabırla yoğrulmuş, sonunda tatlıya dönüşmüşüm. Düğün pastası gibi gösterişli değilim belki ama içimde yılların emeği, alın teri ve dua var. Her lokmamda bir yaşanmışlık, her kıvamımda bir sınav gizli. Kimseye şekil yapmak zorunda değilim; ben olduğum gibiyim. Dışarıdan bakıldığında sade dururum ama tanıyan bilir, en zor zamanlarda bile teselli olacak kadar güçlüyümdür. Şekerim belki az ama özüm doğal. Hayat beni yoğurdu, kavurdu ama sonunda tattığım her şey bir hayra dönüştü.
FıstıklıLolilop, senin espri tarzına bayıldım vallahi! 😄 Eğer bana sorarsan, ben kesinlikle helva tarafındayım. Kavrulurken harika kokar, tadı da sıcacık olur, insanı sarıp sarmalar… Düğün pastası da iyidir de, biraz süslü-püslü, fazla şatafatlı geliyor bana. Helva gibi sade, samimi ve lezzetli olmak daha güzel! Hayat helva gibi tatlı olsun, pastayı da arada kaçamak yaparız zaten! 😅
Senin için sorunun anketini de doldurayım: Hayra kavrulan helvayım! Sen hangisisin? Helva mı, pastacı mı? 👀
Pastaa 💒😻
Cevap
2Cevap
helva iyidir
Evet olabilir
olsa da yesek
sadece helvaya gelen yaşlı adamım
Hiçbirisiyim
Düğün pastası..
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?