Tatlı krizine girdim resmen ama evde tatlı kalmadı 🙄 markete de gitmedim bu soğukta
Çözüm olarak reçelli ekmek düşündüm 😝 tereyağsız, o da bitmiş hdhdhd

Sizin çözümünüz nedir?
Tatlı krizine girdim resmen ama evde tatlı kalmadı 🙄 markete de gitmedim bu soğukta
Çözüm olarak reçelli ekmek düşündüm 😝 tereyağsız, o da bitmiş hdhdhd

Sizin çözümünüz nedir?
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
6Cevap
Sade kahve içiyorum
Ben saat fark etmiyor alıyorum evde anne baba kardeşlerden yiyor kışın tatlı krizleri çok olur
Az önce çiğ köfte gördüm onu attım ağzıma geldim
Reçel açarım bende
Sevdiceme söylüyorum hemen gönderiyor😂
Tatlı sevmiyorum
Bal var evde bal yerim
Canım ekmek vekti