Bu aralar baya enerjim düşük
motivasyon 4/10
uyku 6/10
neşe 2/10
Bu aralar baya enerjim düşük
motivasyon 4/10
uyku 6/10
neşe 2/10
Bugünkü enerjim iyiydi. Uzun zaman sonra ilk kez bu kadar enerjik hissettim. Normalde ben günümü enerjisi çok düşük, uykusuz, neşesiz şekilde tamamlarım. Bugün öyle olmadı ve niye öyle olmadı bende bilmiyorum. Resmen bunu sorguluyorum. İnsan mutluluğunu da sorgular oldu...
Ben çalışınca neşeli ve mutlu oluyorum iş arkadaşlarım da iyi ama mesaim bitince daralıyorum değişik uykumda problem yok bende sende bişiler yapmaya çalış iş olur hobi olur spor olur.
Cevap
35Cevap
Enerjim full hep ya valla başıma ne gelirse gelsin modum düşmüyor acılarımdan bile eğlenirim
Enerjimi maalesef hiç bir şey yükseltmiyor benim.. genelde kahve içmek veya şarkı dinlemek bana iyi geliyor gerisi boş maalesef
Modumu düşüren insanlardan uzaklaşmak en keskin enerji yükseltme formülüm.
Fena sayılmaz şu an.
11 de yatıp 7 de kalktığımda bende önce uyanmış birileri daha oluyor. Bir de filtre kahve yapıyorum. Benden iyisi yok
Erken uyuyup erken kalkıp öyle ders çalışmayı dene sabah ılık bir duş al ve kendine bir kahve yap farkı goreceksin
Anlaştık. Erken uyuyamiyorsan akşam kendini yormaya çalış dışarıda 1 saat yürüyüş yapıp yorabilirsin kendini uyumak için
Mutlu olduğum insanların yanında isem, enerjim yüksektir. Bu aralar enerjim, 6/10.
Enerjim hep yüksektir karşıma somurtkan veya sürekli modu düşük biri geçmediği sürece
Sabah 1/10 öğlen 4/10 akşam 10/10 :D iş güç enerji tüketiyor :)
Sakura mi duvardaki
Tutunacak bir şey bulursan düşmez. Boşlukta yüzmektendir o
Tamam… seni düşüren nedir biliyoru musun?
Bu soruyu ben cevaplayabilseydim. İnsanlar bana tapardı ☺️
Tamam şimdi ailevi problemler ya da özel hayatında, her zaman olacak. Sen ne kadar ciddiye alırsan okadar etkilenirsin. Sen kadar ğzülen düşen var mı ailede?
Doğarken seçemezsin ama yaşarken ayıklayabilirsin.
Kendine yük etmemelisin.
Sen bi yaz bana
Başarabileceğini bildiğin küçük şeyleri başararak motivasyonunu arttırabilirsin.
Yüklü satışlar yaptığımız günler keyfim yerinde oluyor
Yani değişiyor bu dhddh
Yani ben üreticiyim fidan
Hı hım
Enerjimi düşürecek de benim, çıkaracak da. 10/10 şu an..
Modumu düşüren insanlardan uzaklaşmak kafa dinlemek gezmek yalnız kalmak
Enerji dolu insanlar konuşması sohbeti huzur veren tipten
Fotoğraf çekimi gezi tiyatro ve kafa dinleme
Çevremde güler yüzlü samimi insanlar görünce benim de modum yükseliyor.
Müzik dinlemek, dans etmek, doğa yürüyüşüne çıkmak, arkadaşlarımla sohbet etmek falan fıstık
Dua eder, Tanri'ya şükreder ve kutsal kitabımı okurum.
Aşırı uykum var enerji 0
Motivasyon: 10/5
Uyku:10/0
Neşe:10/8
Sevdiğim yemekleri yemem yeterlidir
Oda sizin sorununuz 😄
Gün batımını sever misin? Burcun nedir?
havas ilmi bilir misin
zikir ile bunların fazlasını elde edersin
yazabilirsin
Düşük 😒 macun pekmez kuru üzüm ye sjsjsj
Diğer soruda pekmez yiyiyorum demiştin sjsjsjs
Afiyet şeker olsun yarasın jsjsjsj
Yorumun altına yazarsın bakalım ne derece etki edecek
Gizlilik güzel be sjsjsnsn
Unutma unutursan kızarım 😜
Genel de yüksektir bazen düşer
Bugün denize girdim. Ege’ye taşındım mutluyum. 🙃
Anlaştığım insanlarlayken artıyor
Çok sevdiğim bir insanin sesini duymak
İnsanlardan uzak durmak yeterli
Bende hepsi 10 üzerinden 0 :)
℅20 lerdeyim pilim bitik😏
benim kolay kolay düşmez
sohbet edebildiğim sürece iyiyim
Motivasyon ve disiplin.
Bi bayanla sohbet etmek beni motive ediyor
mevsimseldir
Hiç enerjim de yok motivasyonum da yok
Motivasyona ihtiyaç varr
Dağlarda gezmek
Tatli yemek tukseltir
Beni mutlu edecek şeyler
Enerjim 6/10. Modum 3/10
0 şu an
Teşekkür ederim ♥️
Para
Birçok sorunu çözer
O zaman büyük miktarlar diyelim jsjs
50 bir şey değil ya 😀
At iban jsjs
At ksjsjs
Şehir değişimi nedeniyle benimde eksi
Güzel hissetmek
Şöyle iki üç tane bira içtikten sonra arkadaşlarla yapılan sohbet peşine bi kokoreç benim enerjimi gayet yükseltir
Güzel haberler
Normal
Yerlerde
Et yemek😈
Çok düşük
Mutsuzum
asiri dusuk su an
me me
Düşük
Spor, seks, kadın
Dayanamıyorum napiym millet fındık kırsın ben izleyimmi evlenene kadar
Evlilik olmuş 1 milyon lira neredeyse evimde yok sadece bir arabam var oda 1 milyon ediyor. Arabadan vaz geçip evlenmek mantıklımi kirada sürünüp
Evim yokki tek mal varlığım arabam bide 150 bin borcum var bankaya zor evlenirm ben
Şuana kadar ettimde ne oldu? Baştaki gitmediği sürece genclerin umudu yok
Spora gitmek
Tavan enerji
Bitik
Nude
Meme yükseltiyor
Belki de
Yok
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?