En kucuk seye bile tahammulum yok sinir krizi gecırıyorum sebebi ne olabilir?

zaten antidepresan kullanıyorum uyuyamadıgım icin major depresyon icinde kullanıyordum ama bıraktım. en kucuk aeye bile tahammulum yok bi an mutsuzken ya da sinirliyken biri dokunsa bile ortalıgı dagıtıyorum aglarım cıgırıyorum ozellikle kendimi sıkıyorum bağırıyorum. mesela erkek arkadasımda en kucuk seye bile sinğr etse ona kotu seyler soyleyesim gelıyor kalbini kırasım seni istemiyorum diyesim gelıyor nefret edıyorum. napıcam bilmiyorum hap kullanmauo bıraktım tekrardan doktora mı cıksam. bu arada yks 2. mezun senem birazda ondan bozuldu psıkolojım
En kucuk seye bile tahammulum yok sinir krizi gecırıyorum sebebi ne olabilir?
Cevapla