Benim için kardeş ve kuzen shdh 😂 Keyifli günler.. 🤘🏻
#smell
#smell


Azla yetinmeyi , elimizdekinin kıymetini kaybedince anlayan biz insanoğlu hiç birseyden memnun olamadığımız için hep dert ederiz.
Her şeyimiz olsada bu neden benim değil diyip yine dert ederiz.
Dert edecek kadar kafama takmıyorum artık.
Hayat böylede güzel.
Cevap
31Cevap
Pas geçiyorum bu soruyu 😬
geçme geçme ahs :D söyle bakim
🤣 ben hariç ahsh
🤣🤣 ahah ke malın yapmaz aynen ahsha
aaa aşk olsun 😈😈 ahah
Araba. Mtv, sigorta, kasko, lastik, bakımları, yakıtı bazen dert oluyor ama olmayınca da bir yere gidilmiyor.
eşek sıpası oğluşum
Çok sevdiğim köpeğim çok yaramaz delirtiyor ama onsuzda olmuyor ☺️
Manita varlığı bir dert yokluğu ayrı bir dert 😂😂😂
En yakınlarım akrabalarım var tabiki varlarmı yoklarmı belli değil 😂
İphone 13-14-15 çok almak istiyorum ama para yok 🤷♂️
Soruyu okurken kafamda para para para şarkısı çaldı 😅
Para diyesim geldi.. düşünmedim cevaba çok.. aile de olabilir..
Sorunlu , özgüveni olmayan, ne istediği belli olmayan, değişen psikolojideki insanlar
Kardeşlerim sanırım, varken de dertler bana yokken de. Abla sevgimi mıncırayım hep bela başıma.
Para para para. Varlığı bir dert, yokluğu yara.
tabıı kı sorumluluklar , bunlar ınsanı bıraz yıpratsa da bıraz da diri tutuyor !!!
Cidden benimde kardeşlerim ya😂
Kız kardeşim özledim eşeği 😁
Çalıştığım sektördeki arkadaşlar
yok ya ne derdi
Kız kardeşim jdjdjdjd
Kesinlikle kardeş.
İnsanlar diyebilirim genel olarak.
Hayatta yaşamak bence
Benim için değilde genel olarak sevgili bence.
Benim içinde kardeş ya.
Hayatımda öyle bir şey yok
Kardeşlerim tabi ki
Sağlık elbette
Beşiktaş derdimi seviyorum 😎
Paradır herkes için
Kardeş
Kredi kartlarım😂
Kızım
Hatun kişi 😊
Yok öyle bir şey 🙏
Çadırım... Varlığı özgürlük gibi kaçış noktam.
O var
Çalışmak 😅
Dert etmem
Para
cinsellik...
Araba
para.
şu an yok
Vardır
Sevgili
Arkadasim ♥️
Eski sevgilim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?