Kişilik & Karakter Hayatınızda neyin varlığı/ yokluğu sizi rahatsız ediyor? DenizinKızı0 Takip Et FenomenGuru Yaş: 24 Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 02 Yapay Zekaya Sor Ne olmasaydı daha iyi olurdu ya da ne olsaydı daha iyi olurdu? Hayatınızda neyin varlığı/ yokluğu sizi rahatsız ediyor? Cevapla Beğen Paylaş Takip Et 2 kişi beğendi
u Barış_LonelyForever Takip Et FenomenEfsane Yaş: 26 +1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 204,3b cevap paylaştı. Hayatımda zaten beni mutlu eden bir şey yok bu beni rahatsız yapıyor ve üzüyor ara sıra.. yani aslında istediklerimin olmaması sadece 0 0 Yorumla
u Sosyetic_SheqiiL Takip Et FenomenMaster Yaş: 36 +1 yıl Paranın hem varlığı hem yokluğu rahatsız ediyor beni :D 0 0 Yorumla
LaVieEstBelle34 Takip Et Xper 6 Yaş: 35 , eic 100% +1 yıl Bazı akrabaların varlığı rahatsız ediyor hedeflerimi hep küçük belirlemişim , kapasiteme göre seçimler yapmış olsaydım daha iyi olurdu 0 0 Yorumla
Tuğberk_Bey Takip Et Master Yaş: 32 , eic 48% +1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 3b cevap paylaştı. Yokluğu çok soğuk olan belli yüreğimde acısı halen taze yıllar geçse de unutamam rahmetli annem😔😔 0 2 Yorumla DenizinKızı0 +1 yıl Mekanı cennet olsun Yorumla Tuğberk_Bey +1 yıl Amin 😔🤲🤲 Yorumla
_Queenn_ Takip Et Guru Yaş: 33 , eic 100% +1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 2,7b cevap paylaştı. İki şey var… biri çözülür de… diğerinden pekte ümidim kalmadı… 0 0 Yorumla
Semih6934 Takip Et Master Yaş: 31 , eic 100% +1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 15,8b cevap paylaştı. Dayımın, bu sene kaybettiğim bazı akrabalarımın ve çok önceden kaybettiklerimin yokluğu. 0 0 Yorumla
thecutewitch Takip Et Master Yaş: 25 , eic 99% +1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 5b cevap paylaştı. Bazı zamanlar paranın yokluğu 0 0 Yorumla
nergisdsf Takip Et Guru Yaş: 27 , eic 97% +1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 365 cevap paylaştı. Para ve aşkın yokluğu 0 0 Yorumla
KarlHeisenberg27 Takip Et Xper 7 Yaş: 33 , eic 90% +1 yıl Validenin yokluğu aşırı rahatsız ediyor beni. 0 0 Yorumla
Hadiiyani Takip Et Master Yaş: 53 , eic 99% +1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 11,7b cevap paylaştı. Şimdilik sorun yok 0 0 Yorumla
TheMedeni Takip Et Master Yaş: 41 , eic 83% +1 yıl Varlığında yokluğuna hasret bırakanlar 0 0 Yorumla
Egekarayılan Takip Et Yoda Yaş: 37 +1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 548 cevap paylaştı. Gereken var gerekmeyen yok çok sukur 0 0 Yorumla
Rascoln36 Takip Et Master Yaş: 27 +1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 26,4b cevap paylaştı. Her şeyin memnuniyetsiz biri oldum 0 0 Yorumla
ozgeeeeeesevdaaaa Takip Et Xper 3 Yaş: 24 +1 yıl Kaynanamin varligi rahatsiz ediyor desem😅 0 0 Yorumla
İsmaill19 Takip Et Master Yaş: 28 +1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 7,2b cevap paylaştı. paranın yokluğu :D 0 0 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
13Cevap
Hayatımda zaten beni mutlu eden bir şey yok bu beni rahatsız yapıyor ve üzüyor ara sıra.. yani aslında istediklerimin olmaması sadece
Paranın hem varlığı hem yokluğu rahatsız ediyor beni :D
Bazı akrabaların varlığı rahatsız ediyor
hedeflerimi hep küçük belirlemişim , kapasiteme göre seçimler yapmış olsaydım daha iyi olurdu
Yokluğu çok soğuk olan belli yüreğimde acısı halen taze yıllar geçse de unutamam rahmetli annem😔😔
Mekanı cennet olsun
Amin 😔🤲🤲
İki şey var… biri çözülür de… diğerinden pekte ümidim kalmadı…
Dayımın, bu sene kaybettiğim bazı akrabalarımın ve çok önceden kaybettiklerimin yokluğu.
Paranin yokluğu canım şahısların varlığı rahatsız ediyor
Beşiktaş’ın başarısızlığı biraz sinir bozucu 🦅
Her şeyden rahatsız oluyorum
Bazı zamanlar paranın yokluğu
Para ve aşkın yokluğu
Kendim kendime yeterim baba
Validenin yokluğu aşırı rahatsız ediyor beni.
Şimdilik sorun yok
Varlığında yokluğuna hasret bırakanlar
Gereken var gerekmeyen yok çok sukur
Her şeyin memnuniyetsiz biri oldum
Bulundugum. sehir sevmiyorum
Parasizlik rahatsiz ediyor.
Hiç sevgilimin olmaması 😔
Kaynanamin varligi rahatsiz ediyor desem😅
Kendim
Olmasam her şey daha güzel olabilirdi
paranın yokluğu :D