Ve kendimi kötü bir insan olarak düşünüyorum nedenini şöyle aciklayayim:
Annem ve babam birbirlerini aldatiyordular ve bosandilar sonrasi daha kotu oldu... özellikle annem (kadınların aldatması gerçekten iğrenç bir seydir çünkü, erkek zevk icin yapar kadin neler neler planlayip yapar neyse konu bu degil) ve ben hep bu ilişkiler içinde sıkışıp kaldım eskiden çocuktum şimdi yetiskinim ve midem bulanıyor bazı şeyler artık bana çok daha seffaf , gerçekleri şimdi anlıyorum ve kendimde de bunun başlangıcını gördüm ilerde bir ilişki yaşarsam ben de aldatirim diye düşünüyorum kimseyle de konuşmuyorum artik (erkeklerle yani)
Bu şeyden nasıl kurtulucam?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
3Cevap
Bence sakinleşmeyi deneyin.. kişisel gelişim kitapları okuyun
Fazla kafaya takıyorum özellikle ailemin ilişkilerini yeni anlamaya başladım
Ailenin kendine faydası var belliki sende kendine fayda saglıcak şeyler yapmalısın
O aile kalmadı..
Sen kendi başına yapıcaksın mecbur
İşte o yüzden güvenilir aile ortamı yaratmak istiyorum ama olay bu işte görüyorsun
Durumu anlattim (
Aile kurmaktansa iş para kendi başına bi ayakta dur önce bence
Onu da yapicam tabiki
Öncelik o bence. Aile olamadıysa ailen sende kendini bi garantiye al
Kendi paramı kazanmanın iliskilere ne alakası var anlamadım bunu ne saçma sey
İlişkiyle bi alakası yok. Şuanki önceliğin kendine sahip cıkmam ilişkiyi rafa kaldır hayatın düzene girince piskolojinde düzelir anlamında
Tabi sana garip geldi dediklerimde
Beni anlamadınız..
Gayet iyi anladım.
Sende beni anlamadın
Ne anladin
Sana Dogru gelenin aslında yanlış oldugunu biliyorsun ama sende o durumdan korkuyorsun bu anksiyete işte. Buda psikolojik düzelicek. Farklı şeylere yönlenşrsen daha huzurlu olcaksın
Doğru gelmiyor aldatılma bana bu şeyler midemi bulandırıyor ve olay tam bu değil
bence iradeli degilsen iliski yapma ya sen üzülceksin guven problemi yasicaksin ya da karsi tarafa
Bu anksiyete yani
Ya yaparsam korkusu ilişki yapmıyorum zaten kendi kendimi strese sokuyorum
peki ya bi denesen iliski yapmayi belki yenersin böyle bu durumu
tecrübe olur en azindan
Iste bag kuramıyorum kaçıyorum
Ve biri vardı ama sanal olmadi kendimi daha çok suçlu hisettim ve sonuç bu
o zaman iliski adami degilsindir zorlama zaten insanlarin yüzde ellisi iliski adami degil gormuyomusun aldatiyolar ediyolar. iliskim var demek icin iliski yapiyolar. Boyle olmaktansa sap ol
Kaç yaşındasın? nasıl bir hayatın var?
Ve beni nasıl böyle yargiladin ya alakası yok
a yok ne yargilamasi soylediklerine esaslanarak yanitladim yanlis ifade etmis ola bilirim
Kaç yaşındasın?
Hayat tarzını biraz anlatirmisin
Liseliyim normal hayatim. var sevgilim oldu ama. kisa sürelikti maalesef. Aldatilma yüzünden bitirdim. Bu yuzden aldatma konusunda biraz hassasım. Yanitimdada kendini cok belli etmis galiba
Anladım şimdi
Aramızda yaş farkı ve farklı bir yaşama tarzı var geçmiş diyeyim ya da beni anlayamazsın
Aldatır mıyım diyosun tani
Evet böyle bir kaygı yaşıyorum
Bu çok derin bi mevzu biliyosun dimi
Öyle evet derin mi derin acı iç karartıcı
Seni çok iyi anlıyorum biliyo musun