Düzgün insana denk gelmek neden bu kadar zor?

İnsanlar iyice bencil, egoist olmuş. Sadece kendini düşünen, karşısındaki kişinin ne düşündüğüne zerre önem vermeyen insanlar oldular. Yazık diyebiliyorum sadece.

Düzgün insana denk gelmek neden bu kadar zor?
Cevapla