Benim uzun boy takıntım olmadı aksine kısa boylular hep daha bi dikkatimi çekmiştir.. ayrıca esprili ve zeka yönleri daha dikkat çekici oluyor..


#inci🌸
Benim uzun boy takıntım olmadı aksine kısa boylular hep daha bi dikkatimi çekmiştir.. ayrıca esprili ve zeka yönleri daha dikkat çekici oluyor..


#inci🌸
Sempatik olduklarından değil bence size sempatik geliyor. Yani bu dünyada herkesin kendine göre bir yaratılış biçimi var. Bence de boy olayına bu kadar takılmamak gerekiyor.
Takılmamak lazım.. burada 100 tane boy sorusu görüyorum hepsine ayni dediğim şu.. huyun güzel olsun.. boy önemli değil.. kimisi zekayi seçer, kimisi esprili karakterini beğenir.. boy yani uzamiyor işte zırlamayin beee
Bu soruya şöyle cevap vereceğim. Günümüzde özellikle kadınlar için boy konusu çok takıntılı bir hale geldi. Öyle bir seviyeye geldi ki 1.90 olsun isterse kapkaççı olsun gibisinden. Hal böyle olunca en önemli kritere boy özelliğini koyunca bu sefer uzun erkekler ya zaten ben en büyük kriteri karşılıyorum talep görüyorum, istediğimi elde edebilirim gibisinden düşüncelere kapılabiliyorlar. Diğer özellikler olsun kültürlenme olsun, başka şeyler olsun kendilerini çok geliştirmek için çaba sarf etmiyorlar zaten beklentiyi karşıladıkları için. Hal böyle olunca gidiyorsun buluşmaya tamam adam iyi güzel selvi boylu ama beden dili desen yok, jest mimik yok, kültür desen yok sohbet uymuyor bu sefer de uzunlar aptal oluyor gibi söylemler çıkıyor. Ne ekiyorsan onu biçiyorsun kısaca :D
Ne guzel ozetledin.. karaktere bakan yok.. 190 ne ayrica.. sulak yerde mi büyüyoruz
Küçük olan çoğu şey sevimli tatlı sempatik gelir belki de ondandır :D. Birde kısadan kastın nedir 1.58 boyundaki kadınlara göre 1,70 1, 80 erkekler kısa dsdsd.
158 kadınların 190 erkegi istemesini ben anlamiyorum.. Hadi Allahtan korkmuyorsun, yükseklik korkunda mı yok 🙄
Kendilerinin ne meziyeti var acaba kadın 190 erkek isterse erkek de 90..60..90 der🙄
Kıyasıya savaş be aman..
Umarim hiç olmaz
Hiç böyle dertlerim olmadi dedin ya umarim olmaz umarim uzulmezsin.. umarim karsina çıkan kişi boyuna pozuna değil kalbine karakterini sever
Okan beyi karıştırmayalım. Bence kısa boylular daha sempatik. 2. Kattaki komşuya sesleniyormuş hissi vermiyor en azından 😅
Öpecez diye boyun fıtığı da olmayiz🙄😂
Bu da iyiymiş 😂
Teşekkürler 😄
Ricalar😂
Cevap
38Cevap
Nedense öyleler. Sanki açığı bu şekilde kapatıyorlar :)
Kısa olanların zekaları daha kıvrak fiziksel dezavantajinı kapatabilmek için içgüdüsel olarak farklı yönlerini geliştirmek zorunda kalıyorlar. Bunun en buyuk artısı da zeka. Bir anket yapılsa ciddi bir farkla kisaların genel ortlamasının daha zeki çıkacağına eminim.
İyi bir espri iyi bir zeka gerektirir.
Tümden gelime bir örnek gibi oldu.😃
Bi kere ego yok.. Türk kadınının boy ortalaması göz önüne alınınca kısa boylu erkek estetik olarak kadınların yanına daha çok yakışıyor.
Uzun boylu arkadaşları tenzih ederek söylüyorum büyük teyzemin bir sözü var uzun boylu arkadaşlarım bizim evdeyken bir akşam demişti uzunlar ahmak kısalar çakmak diye herifler hala hep diyorlar bu sözü ve içlerindeki tak kısa benim yani 170 im 😂🤷🏻♂️😂🤷🏻♂️
170 kısa mi ya🙄
Ahahahaha tamıtamina boyum öyle ve kısa diyorlar ne diyeceksin uzun olduğumu iddia edecek görüntüm yok yani hee kalıplıyım güçlüyüm iriyim ille boy ille boy diyorlar ne diyeceksin şimdi 😂😂😂
Diyenleri kınıyorum 😂
Elin kızı demiyor bunları benim 185 sevgilim oldu 1 sene sürdü bu zalımlığı en çok yapan benim kendi anam ve boyu 150 😂😂😂😂
Altay 😂185 ne.. niye kaçırdın kızı
Sorun eden kız değildi ki bendim de nasıl etmeyeyim babası amcaları nin boylari hepsinin 2 metre ailesinde en kısa adam 175 var hesabını sen yap ben içlerinde soğan cücüğü kalacaktım nasıl tiribe girmez insan bu arada yolu bahtı açık olsun tüm güzellikler kendisini bulsun diyeyim
Hani sevgi her şeyi hallediyordu?
Biraz önceki gurur sorusunun cevabı bu olabilir aslında fazla gurur sonucu işte 🤷🏻♂️🤦🏻♂️
Walla 170 boyundayım , dediklerine sahibim üstüne ciddiyimdir fakat boya göre bir sempatiklik oranı kuramıyorum kafamda, ama şöyle bir hipotez atabilirim. Kısa boylu olduğunu "düşünen" kişilerin boyunun dezavantaj olduğunu "düşündüğü" için bu açığı espritüel kişiliğine ağırlık vererek kapatmalarında yönelim olabilir, birkaç arkadaşımda bunu gözlemlemiştim, aşırı kompleks yapıyorlardı bu durumu çünkü
Genelde evet. Çünkü kısa erkekler aradaki cm farkını bu şekilde evrimleşerek kapatmak zorunda kalıyor.
Zannetmiyorum.. boyum kisa o zaman esprili olayim dedikleri yapay durur.. oysa esprili karakter doğuştan gelir
Sanmıyorum hdshsi
sana doğru yanıtı vereyim mi kısa boylu erkekler uzun boylu erkeklere göre daha kısa boylu. soruda bu cevaptan başka cevap veren varsa saçmalıyordur net.
Sempatik midir.. soru buydu aslında dahami tercih edilesidir Sempatiklik önemli midir gibi gibi
boy uzunluğu ile pek alakası yok en azından insanlar açısından. hayvanların küçük olanlarını sempatik tatlı şirin görünmesinin nedeni aslında insanın içinde yatan öldürme iç güdüsünden geliyor öldürmek yerine mıncıklamak okşamak sıkmak ısırmak gibi şeyler yapıyoruz çünkü zamanla insanın dürtüleri değişmiş. yani bilimsel makalede okumuştum bunu
Korkunç 🙄
Uzun boylu biri olarak kısa boylu erkekler daha sempatik diyebilirim nerden biliyorsun diye sormayın 😅
Mesela Abdu😀
Kısayız evet ama vurmayın artık yüzünmüze kendi halinde insanlarız🤣
Bak sizden yanayım 😂mutlu ol.. kısa erkekler iyidir jsjsjs
Mutlu olmayıp neyapcaz başka çare var sanki🤣
@inciitanesiii Bunu diyorsun da en kısa sevgilinin boyu kaçtı dürüstçe söyler misin?
Not:Ortaokul veya lisenin başlarındaki sevgililerini söyleme 17 yaşından sonra olan sevgililerinin en kısasını söyle.
Boy sorun olmaz bende
Bence öyle. Ama 170 boyum bana uzun gerek sanki. Çok da takıntım yok gene de
Günde 100 tane boy sorusu görüyorum çok takıyorlar kafaya aman bee
Peki takanlarin 160 dan kısa olması. Çok garip geliyor bazı kızlar
Bak şimdi 1,55 lik yiğitlerden geçilmez burası.
😂 mutlu olsunlar
Ben hicbir kadının kısa erkeği uzun erkeğe tercih ettiğini görmedim bu doğanın kenarına aykırı kadın her zaman uzun ve güçlü bir erkeği arzular fıtratları böyle korunup kollanmak ve güvende hissetmek için
Hayır bence erkek kısa olmamalı kızlar kısa olunca minyon ve zarif oluyor ama erkek zayıf olmaz ya😂
Ben kimsenin uzun boylu erkek sevdiğine inanmıyorum. Herkes yakışıklılığa bakar. Uzun boylu cirkindense kısa boylu yakışıklı tercih edilir
Bence de boy ile alakalı olan bir şey yoktur. Sadece çıkabileceğin yer ya da tutunabileceğin yükseklik alakalıdır. 😅
Herkesin kendince tatlı ve sempatik bi yönü olabilir boyun etkisi yok... Sana kısa olanlar öyle geliyor hepsi o kadar
Büyük iskender favorim
1.5 metrelik adam dünyaya gafa tutmus
Evet srmpatikler. Ben kaba saba yapılı biriyim. Sempatiklik ayrı bi meziyet
Ha sempatik ha değil benden uzak dursun sdjshd
Bence kişiden kişiye göre değişir ya. Her erkek aynı değildir ama.
Cok carpitiliyor bu konu ama kizlarin iki tane denklemi var bunlari cozemiyor erkekler
190 ustu boylular sevgili bulur cunku tipsizde olsa ezik kizlar bu beni korur diye dusunuyor cunku kiz ezik
Diger konu illa yakisiklilik olmasi gerekli instada foto koycak ki egosu ciksin yukariya onunla hava atacak cunku kizin beyni yok en az 10da 8 9 tipi olan erkekde sevgili bulur digerleri de istisna iste agzi laf yapan pclerde var arada
Boyum uzun değil fakat yine de halimden memnunum.
Nedense uzun boylu erkekler genelde canım oluyor heralde saçı uzun aklı kısa değil boyu uzun aklı kısa o şey 😄😄
Canın olmasın jdjshs😂
Ne yazdım hatırlamıyorum KS düzeltmiş 😂😂
Onların boyuna değil çenesine vurmuş 😀
😂😂
Boyum 1.75 karar sizin 😂
Kısa erkek iyidir.. boş ver 😂
Beni mi tarif ediyosun?
Tanımıyorum seni 😂
İçime su serptin:)
boy takıntısı olan insan SLK oluyor nedense takıntı sanırım insanı SLK yapıyor değişir bence insanına göre dediğin şeyler
Basta spk diye okudum xjdjdoe
Cvp: evert cunku uzun boylularin totosu kalkik
Hepsi sevimsizzzz erkeklerde sempatik olma gibi bir şey yok
Ben 20li yaşlarımda kısa boylu erkeklerden hoşlanıyordum. Bence sempatikler.
Belki biraz daha konuşulaa buna ikna olabilirim
Görüşlerde ol😂😂
Yeni çıktı vitrine
Kısadan kastınız nedir?
Kac cm den aşağısi kısa olarak kabul ediliyor 170 e de kısa deniyor oysa kisa değil
175 s kısa diyen de var önemli olan senin düşüncen
Kisa değil benim yeterki hoşuma gitsin
En çok karaktere mi bakiyorsunuz Tıp, giyim , fizik ne derece önemli sizin için?
😂ama şimdi ne bu.. kriterlerimi sayamam ki
Sizin gibilerden çok kalmadı o yüzden hazır birini bulmuşken sormam lazim :)
buda farklı kısa bir bakış açısı
Dikkat çekmek zorundalar bir türlü😂😂😂
bi şekilde toparlamak lazım tabi :D
Evet sempatik oluyorlar
Ben sempatik değilim o zaman
boyla alakası olduğunu pek düşünmüyorum
Evet kesinlikle 😄
Uzun kısa bilmem 170 im bulundugum ortam senlenir
karakter meselesi
Bunu diyenin en kısa sevgilisi 1.80 1.85 tir kesin bir de kesin öyle seçmemiştir denk gelmiştir :d etkileşim için yapmadığınız şebeklik kalmamış
ayy bır darbe de buradan mı yedık ((: bizim kriterlerimiz ne zaman siz kadınların gözdesi olacak
bodur boyda tip olsa nolcak
kısa erkekler arayı bir şekilde kapatıyor
Boy ve sempatik ne alaka laa...
Sanmıyorum
Hayır bana öyle gelmiyor
Yoo değiller
Ben kisa boylu olarak hic bir artisini gormedim
Hayır
Kişiye göre değişir.
kesinlikle hayır
Çok minnoşlar doğru ama o kadar 🤷🏻♀️
Boyla alakası olduğunu hiç sanmıyorum
Açığı bi yerden kapatmalı
Evet daha sempatik ve tatlılar
Bir şey demek zor bu konuda.
Hayır
Boya takılmıyorum adam olsunlar yeter
Başka ne gibi kriterler var. Düzgün karakter, dürüstlük, sevgi saygı zaten paket halinde olması gerekenler.
zevk meselesi bu
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?