Çok Süper bir soru sordun, vitrinde olmaya hak kazandın!
Ah ya yine süper soru şeçildi❤️
Merhaba 💙
Belki bir dönemden geçiyorsun bu hassas dönemde daha sakin kalmayı kendini daha çok dinlemeyi, sevmeyi, kendinle vakit geçirmeyi öneririm..
Sağlıklı beslenmek, düzenli egzersiz yapmak ve yeterince uyumak, genel sağlığınızı iyileştirmeye ve duygularınızı düzenlemenize yardımcı olabilir.. kendinle uğraşlar bularak, hobi edinerek bu hassas sürecini daha az hasarla atlatabilirsin..
Stresin kaynağını bulman gerek.. okul mu, aile ilişkilerin mi, yoksa parasal mevzular mı? Depresyon, uzun süreli bir üzüntü ve mutsuzluk halidir. Depresyonlu kişiler, genellikle aşırı duygusal hissederler.. bu durum uzun sürüyorsa doktora gitmeni önericem umarım atlatırsın.
Ben çıldırıyorum zaten herşeyi kırıp dökmek istiyorum ya 😤 bir ara tırnağımla boynumu, yüzümü, bacağımı çiziyordum yara bere oldu her yerim. :d
Yok öyle değilim sadece içim parçalanıyor hüzünleniyorum en ufak duygusal olaylarda
Oda iyi cano 🙂❤️
❤️🌹
Merhaba, bu geçici bir dönem de olabilir, genel olarak da böyle olabilirsiniz. Her iki durumda da tabii ki psikolojinizin sağlıklı olduğunu söyleyemeyiz. Yapmanız gereken şey canınızı sıkan şey nedir veya sizi daha çok neler mutlu eder bunun tespitini yapıp beyninizi olumlu şeylere doğru odaklamanızı tavsiye ederim. Her şeyin gönlünüzce olması dileğiyle...
Teşekkürler aslında aşırı merhametten benimkisi her şeye de ağlamıyorum ama yüreğime dokunan her durumda ağlıyorum
Rica ederim. Bazen bende de oluyor ya normal bir şey bence.
Bende çoğu zaman ama ben hep böyleydim
Psikolojinizi olumsuz yönde çok etkilemedikçe sorun yok.
🤷♀️
Ben mesela bağdat caddesi patlaması mıydı 2-3 gün kendime gelemedim. Oradaki insanlara çok üzüldüm ama sonra odak noktamı başka şeylere çevirince psikolojimi düzeltebilmiştim.
Düzeltiyorum istiklal caddesi patlaması.
İnsanlardan hakettiğin değeri bulamadığını düşünüyor ve kendini yalnız hissediyorsun hayır senin psikolojik bir durumun Yok uğraşacak bir şeyin olmadığı için canın sıkılıyor başkalarının huzunlerine odaklanıyorsun
Cevap
12Cevap
bence mutsuz olduğun içindir bende geceleri ağlarım çünkü sürekli içime atıyorum zor geliyor artık her şey
Yok her zaman fazla duygusaldım
Aşırı hasassin bu da biraz yaşadıklarınla bide kadınsal yapinla ilgili anaç olmak vs. Gayet dogal ama. benve biraz toparlanmalisin
Ben hep böyleydim elimde değildi toparlanmam için kalbimi sökmem lazım
Yapinla alakalidir. Bende öyleyim, dünya hassas kalpliler icin fazla acimasiz 😒
Kesinlikle haklısın bu dünyada fazlalık olduğumu bende düşünüyorum
Psikolojini bozan şey nedir ona odaklan onu bul ve çözüme kavuştur en doğrusu bu.
Dolmuşsunuz şimdi en ufak bir şeyde öenmli olsun olmasın ağlamak gelir
Hayır duygusal ve yalnız bir dönemden geçiyor olabilirsin
Bende çok duygusalım hemen hüzünleniyorum gözümden yaşlar akıyor
Baya Bi bozulmuş evet herşeye aglayanida hiç sevmem ya etrafimda dahi görmek istemiyorum
O kadar da değil ya her şeye derken her olaya değil
Biz kadınlar güçlü olmalıyız eziklik bize göre olmamalı
Güçlülük konusunda güçlüyüm onda problem yok ama dediğim olay çok farklı
Reglin yaklaşmış da olabilir
Yok değil
Hep böyleyim
Bende öyleyim müzik dinlerken de ağlarım
Aynı ben
Bende öyleyim psikolojisi bozulanlar grubuna hoş geldin
Hayır aşırı duygusalsın
Evet baya ya keşke bu kadar olmasaydım
Hayır hassas birisin sadece
Bu ara bende de var bu
O durum bende de var, 🥺
Normal kimi insan öyle
Sen, ben olma hastalığına yakilanmissin
Hayır kadınlar çok hassasdır
Evet psikolojin bozuk
Evet bozuk
Ama hep böyleydim
Hep bozukmuş demekki
😪 ama sende
Benlik bir durum yok melankoliksin:)
😒
Çöz bu durumu
Nasıl olacak kalbimi sökmem lazım
Gerek yok kalbini sökmeye zihnini sök
Zihnim o an devre dışı oluyor ama
Devam o zaman ne diyeyim daha :)
😀 tamam
Sumsuksun
Haklı olabilirsin napabilirim peki
Guclu ol aglat aglatan olma
Aglayan*
Ama öyle değil ağlatamam ben kimseyi öyle bir yapım yok
Ozmn aglamaya devamke
Bak ya beddua gibi oldu
Biz karsilasmiyalim aglarsin
Neden ki
Psikolojin değil sadece mutsuzsun.
Depresyondasın güzelim
Sanirim
Hep böyleyim ama
Bende de var o yani destek almak lazım
Değersiz fazlalık değilsin bunu düşünme
Değersiz hissetmiyorum aksine değerimin farkındayım sadece fazla merhametliyim bu da beni duygusal anlamda yıpratıyor
Evet iyimserlik ve acımak beni de yıprattı kendimi soyutlayarak biraz çare buldum
Soyutlamak çözüm değil çünkü tv de de bir olay görsem ağlıyorum bu derece yani
Destek alın
TV izlemiyorum ben genelde
Yeni doğum yaptıysan ya da regl döneminse normal
İkiside değil
Birazcık bozuk gibi
Depresyon olabilir
Sana bjraz terapi lazım
Evet
Kesinlikle :D
Ben gibisin.
Sanmam ama belkide öyledir
İstanbuldamısın
Değilim
Çok duygusalsın 🙂
Aşırı ya hiç sevmiyorum bu özelliğimi
Var olduğumdan beri
Oĝlak
Öylemi bilmiyorum burçlarla pek aram yok
Hmm olabilir
delirmissin
Gerçekten mi ya o kadar mı
Aha bu ben
Duygusal olabilirsin
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?