AI Persona’ya Sor
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
121Cevap
Tam yerine gelmişsin haa haa çok ilgi görürsün burda😄🤣
Genel olarak ilgisizlik görmüşsündür çevrenden o yüzden öylesin
Yalnızsın sevilmemişsin, sevilsende belkide hissetmemişsin, anne babadan sevgisiz büyüdüysen çok etken bir sebep, hepsi bundan ibaret kimse kimseye kolay bağlanmaz
Aileden cocukken ılgı gormedıgımız ıcın sanirim bende oyleyım 😏
Aile ve çevrenden yeteri kadar ilgi sevgi görememiş bu yüzdende bu ilgiyi sevgiyi bir erkekte gördüğünü düşünüp bir anlık seviniyor olabilirsin
sanırım biraz ben de öyleyim 😳
Masumçocuk
:(
Aileden sevgi gormediysen o yüzden olabilir eksikliği başkalarında arıyor olabilirsin asrın hatası olur buda
aynı durumdayız, annem hala sevgi göstermiyor ama. bağlanma sebebin gayet açık değil mi 🙂
Nasıl
Annenin sevgisi ve şefkati bir başka oluyor çevremde hep annesiyle iyi geçinen insanları kıskanmışımdır. Babamla benim de aram iyi ama annemdeki bu soğukluk başkasından ilgi gördüğümde hemen alışıp bağlanmama sebep oluyor. İlgiye açız çünkü başkasından görünce de sahte bile olsa ayrımına varamıyoruz boşluğu onunla doldurmaya çalışıyoruz o yüzden o kişi de gidince sürekli hayal kırıklığı yaşıyoruz. En iyisi kendi kendimizi sevebilmek kendimize iyi davranmak bunu yapamadığımız sürece kendimizi kötü değersiz hisseder dururuz
İlgi açlığın var aile öyküne tekrar bak derinlerde sevilmek isteyen bir çocuk olabilir
Tüm kızlar öyle hem o kişiler deccalsa binlerce kişiyi etkilemiş dinlerinden çıkarmış olmalı hatta milyonlarca öyle olduklarını düşünmüyorum ama onu kafana takma bence
Aslında sen onları değil hayalindeki erkeği seviyorsun. Çok hayal kuruyor musun?
Bir insan neyden yoksunsa hep onu arar durur demekki aç oldugun şey Sevgi açlığı
Yalnızlık hissi yaşadığınız için olabilir
bende öyleyim. ailemizden özellikle babadan sevgi görmediğimiz için böyleyiz bence
Ama kimse küçükken bebek gibi sevilmedi ki kimse simartilmadi sevgi güzel şey insan doymaz ki ne kadar da ilgi görsen yeter demezsin insan ilgiye sevgiye hep açtır
Bazıları böyle çabuk bağlanıyor fazla ilişkin olmadı mı?
Aşırı ilgisiz büyümekten 😕
İlgi eksikliğinden kaynaklanıyo olabilir
Bu seni çok üzer ve istismara açık bir durum
Çok duygusal olduğunuz için
Ailenden yeterince ilgi görmemişsin büyürken
Umarım yanlış kalplerde harcanmazsin
Hemen hemen hepimiz böyleyiz ki.
İyi bişey değil
Ailede hiç sevgi görmediysen en ufak ilgide bağlanırsın
Senin adına çok tehlikeli.
baban seni sevimiyor benimle şu an süt almaya çıktı
😔😔
Senin için neyin ilgi olduğu önemli, her ilgi sunan değil ki, sadece sen böyle değilsinki, ilgi hep dikkat çeker
Oy çok tatlı bişi bence süistimal edilmedikçe keşke her kız böyle olsa
Neden tatlı
Benim hoşuma giderdi öyle bi ilişki yaşamak
Benim için kötü çabuk bağlanıyorum
Onun için dedim süistimal olmazsa diye
O zaman kötü olmaz çünkü
Cevap yazmicsn mı 🥹
Çocuklukta aile fertlerinin tarafından yeterince ilgi görmediğin için olabilir özellikle baba karakterinden
Çünkü sen insanların sevgisinin bile sahte olduğunu tam olarak bilmiyorsun çoğu insanın içi ve dışı aynı değil
Gönlün geniş ya da incinmiyorsun ya da halk dilinden bir şey işte 🤭
Ne
Aslında gayet iyi anlattigimi düşünüyorum
İlgi ve sevgi açlığın var
bende boyleyim napicam bilmiyorum ya igrenc bisey biri nasilsin yazsa bile baglaniyorum
Nasilsin iyimisin
yapma ya
Yaptim bile😅
Ne yapiyon
Sevgi eksikliğinden kaynakli
Sevgi görmemişsin çocukken..
Ailenden ilgi görmediğin için nerden biliyorsun diye sormayın
Duygusal ajlik
İlgi görmemiş isen normal
Balık burcu musun
Başak
ilgi açlığın ya da bağımlılığın var sadece.
Acil tedavi olman gerek, cok üzülürsün 🙏🏾
Haklısınız
Kaşıntın var demek ki
?
Ailenden yana ilgi görmedin mi peki?
İstenmeden doğmuşum farklı şeylerdr var ve evet
İlgiyi aşkta aramışsın bu yüzden kendini seven ilgi gösteren birine adıyorsun
Adamıyorum korkuyorum
Yarı yolda kalkmaktan mı
Evet
Hiç sevgilin oldu mu
Hayır
Karakter tip olarak nasıl birisin
Güvendiğimde güler yüzlü sevecen tipim ortalama
Peki nasıl birini hayatına alırsın
Bilmiyorum
Hayalinde biri yok mu
Bazen düşünüyorum ama yok tam bişey
Hımm hoşlandığın beğendiğin oldu mu tip olarak
Olmuştu
Hımm ilk adımı atmalıydın
Kendisi hoşlandığını söylemişti ama ben arkadaşça yaklaşmaya devam ettim
Hımm hoşlanmak normal eğer düzgün biriysen bu devirde düzgün birini bulmak elmas bulmak kadar zor
Psikolojik beklentiler
Sevği eksikligin vardır.
Annen ile baban ayrı mı
Evet
Tamam bu yüzden büyük ihtimalle
Bi yanlışlık var bence bu işte
Ne gibi
Ben 3 yıldır ilişki ve yaşam koçluğu yapıyorum bu imkansız gibi bir şey
Ne imkansız
Adın ne ve burcun ne ondan dolayı olabilir
ppeki kadın ne alaka
Trans kadınım canım
Benim kız halim
carpılmısa donmussun ya
Yapma ya 🤣
Başak ne alaka
Adın enerjisi var ben kendi adımi ve burcumu taşıyorum
Bende öyle düşünüyorum erkekler öyle takma kafaya
tamam reis
Ay canım bana reis deme erkek unvanı kullanma lütfen
tamam bacım yav
Ee ben bir insanı böyle yola getiririm
Canım sen müzik dinle ve kendine geleceksen psikologa git
Param yok
Devlet hastanesi gideceksin başka şans yok buradan sana bir şey yapamayız
Tamam denicem haklısın
Ilgiye kaniyorsun hemen demekki
Evet
Günaydın hanımefendi nasılsınız
Günaydın bayan çiçek
Sizede
🤣 nasılsınız
İyiym
Cok sevindim tatlı sözlerdrn hoşlanırmısın
Cirkinkik psikolojisi
Çirkinde değilim ki
Hic gecmisin olmadi mi
Hayır ne geçmişi yaşım 18
Neyle mesgulsun
Sınava çalışıyorum
Mezuna mi kaldin
Evet
Neye hazirlaniyon hedef ne
Keşke şu an mesajlaşıyor olsaydık ve seni ilgiye boğsaydım ilgi göstermeye ihtiyacım var
Yok
:(
İlgiye muhtaç büyümüş sün demek ki
Hiçte alınmadım
Ne güzel
☺️ öpüşmüyorsan dert etme
Alakayı anlayamadım
Bağlanma temas ya da sevişme şeklinde değilse önemli değil diyorum
Hiç yspmadım
Oh iyi , böyle oyalan işte, kaç yaşındasın , hangi şehirde
Çok üstünden geçerler
İğrençsin
Bende öyleyim sevgiye açıklıktan benimkisi
İlgisizlik başka açıklaması yok
Bende bazen öyle oluyorum
Sevgi yoksunu olduğun için ilgiyi seviyorsun
Baba ilisi eksik olabilir.