Annemin bana sürekli seni köpek olarak besliyorum mamayla beslediğim köpek dediği aklıma geldiği için böyle yazdım. Hak etmiş mi?

Anne derken lafın gelişi bu anne felan değil sadece aşağılamaya çalışan bir düşman çocukluğumdan beri hep güzel olduğum için beni kıskandı babam Almanya’da çalışıyor bana azcık bi para gönderiyor üniversite okuyorum parayı gönderen babam olmasına rağmen annem bana mamayla beslediğim köpek dedi. Her şeyi hak etti ama ezik yazmam olmamış mı sizce? Ö ile başlayan yerdeki de benle yaşıt amcamın kızı ş ile başlayan da yengem

Annemin bana sürekli seni köpek olarak besliyorum mamayla beslediğim köpek dediği aklıma geldiği için böyle yazdım. Hak etmiş mi?
Güncellemeler
+1 yıl
Bi de bi kere tesettür modelliğine gittiğim yerdeki herif 98 suç kayıtlı bi dolandırıcı çıktı diye bana 98 sabıkalının altından çıkan demişti o kadra leş ezik bi kadın o adam benden 20 yaş büyük ve fakir nedne bakayım
Annemin bana sürekli seni köpek olarak besliyorum mamayla beslediğim köpek dediği aklıma geldiği için böyle yazdım. Hak etmiş mi?
Cevapla