♾️ Hayatınızda yaşadığınız kişilik/karakter olarak en büyük değişiminiz ne oldu ve bundan memnun musunuz?

♾️ Hayatınızda yaşadığınız kişilik/karakter olarak en büyük değişiminiz ne oldu ve bundan memnun musunuz?

Bunu söylemek ne kadar doğru bilmem ama benim için gerçekten çok olumlu bir değişim olduğu için söyleyeyim. Kansere yakalanmadan önce sadece sözde Müslümandım hiçbir şekilde ibadet vs ile ilgilenmez, alkol, sigara vs kullanırdım. Ama kansere yakalanıp bunu atlattıktan sonra komadayken yaşadığım bazı olaylar benim tamamen değişmeme yol açtı. Şu anda da kendimi son derece iyi bir müslüman olarak niteleyemem ama yine de eski ben'e göre çok çok daha iyi olduğumu düşünüyorum. Umarım daha da iyi bir müslüman olmayı ve geçmiş tüm günahlarımı affettirmeyi başarabilirim...
Çok geçmiş olsun 🌸💕
Teşekkür ederim 🌺
Bilmiyorum ben hep aynıyım değişeyim diyorum ama olmuyor yapamıyorum rol yapamıyorum, sahte olamıyorum, az sev, diyorum olmuyor, insanlara mesafe koy diyorum olmuyor, az gül, az konuş diyorum olmuyor sürekli kendime yükleniyorum, kendini sev, bu kadar yüklenme diyorum oda olmuyor. Ben hep olur gibi yapıyorum.. ama o oluyor.. az seviyorum gibi gözüküyorum, mesafeli gibi duruyorum, az gülmeye çalışıyorum, az konuşuyorum ama kafamın içi kıyamet... Sakin hayatın aşığıyım. Ne biriyle tartışayım, ne biri bana ulaşsın, ne birine laf anlatmaya çalışayım hiçbir şey istemiyorum, dümdüz yaşamak istiyorum sadece..
Ergenlik zamanlarımda çok ezik bir tiptim. Asla kimseye cevap veremez, her şeye alınır, hemen ağlar, nerde ne konuşacağını bilmez ve kimseye hayır diyemezdim. Zamanla kendimi değiştirmek için azim ettim ve başardım. O yaşlardaki Dorothy, şu anki beni görseydi karakteristik anlamda asla tanıyamazdı. Artık kendini ezdirmeyen, gerektiği zaman cevabını vermekten geri durmayan, sınırlarını bilen ve koruyan, nerde ne yapması gerektiğini bilen ve öyle her şeyi şahsi algılayıp alınmayan biriyim.
Evet çok memnunum.
🌸🌸
Ameliyat olma evresi sonra cok olgunlaştm ve saglıgn yerndeyse baska hicbir seyn o kadar büyük dertlet olmadıgını fark ettm
Geçmiş olsun
Cevap
12Cevap
En büyük diyeceğim hızlı bir değişim yaşamadım. Ancak yıllara yaydığımda eskisi kadar düşünmüyorum diyebilirim. Olaylardan daha az etkileniyor ve etkisinde kalma süremi de daha çok azaltmış durumdayım. Sabrım ve merhamet düzeyim de oldukça düşüşte
çabuk unutuyorum, çabuk siliyorum ve acıma duygumu kaybetmek üzereyim 😃
Hızlı bir değişim olmadı
16 yaşımdayken annemin zoruyla başımı örtmüştüm. Zaten 17'imde evlendirmislerdi. Sonra 2020 yılında hem kendim boşandım kendi cabalarimla hem de başımı açtım.
Var böyle bir sürü şey. İlk makyajimi ilk ojemi de 22 yaşımda filan yapmistim. Ondan önce günah yasak diyorlardi.
Kendimle ilgili çok büyük değişimler yaşıyorum. Olumlu ve olumsuz anlamda pek çok şey var. Memnunum bundan.
Sessiz sakin sadece çok yakın bir arkadaşı ile takılan, derslerine odaklı inek öğrenci denilen, kimi zamana akrabaları tarafından ezilen bir kızdan sosyal çevresi geniş, ezen çevresi tarafından kıskanılıp konuşulan, yaşadığı hayata sahip olmak isteyen bir bir kıza.. Daha yeni başlıyoruz
Ekpss sınavına çalışmaya başladım, spor yapmaya ağırlık verdim süreyi uzattım, İngilizce mi geliştirmeye odaklandım,
Yani geleceğim için çabalamaya başladım kendime değer vermeye bakımlı olmaya kendimi geliştirmeye vs.
Eskiden çok önemsiyordum çoğu şeyi artık saldım varsın inceldiği yerden kopsun 🥳
En iyisi bence de 🥰🥳
Mart ayı gibi karşıma tamamen rabbim tarafından çıkartılan mucize ve değişim her şey bitmişken hayatım derecesiz tersine döndü... Ve de bundan çok memnunum...
Ailemin her dediğini mutlak doğru sanırdım.. Şu an her şeyi sorguluyorum. 🍀
Bu aydınlanmayı ben de yaşadım şükür. Sanki evlatiz diye onun her dediğini yapmam zorundaymisim gibi hissediyordum. Boguluyordum. Ama artık değişecek bazı seyler
@Adsızyorumcu Öyle <3
Daha çok olgunlaştım öyle eskiden yaptıklarımı asla yapmiyorum daha saygılı ve daha dürüstüm kime nasıl değer vereceğimi daha iyi anladım
Benimde mutlu olmam gerektiğini hatırladım ve mutsuz edenleri çıkardım hayatımdan yaptigim en güzel şey👌
Olgunlaştığımı hissediyorum ruhen ve zihinsel olarak son bir haftadır tuhaf bi ruh hâlindeyim🍀🗝️
En büyük değişim zamanla da olsa gelişimdir. Gelişim olmadan değişim olmaz.
Böyle bir şey hala yasamadim umarım yaşadım bir gün
Üniversiteden mezun olmak. Hayat bir anda zorlaştı.
Daha acımasız oldum.
Çabuk siliyorum.
Bence çok güzel abla 🌺
Şu aralar o değişimdeyim. Hayatımın yönünü değiştiriyorum
Kanki portakal ağacındaki vitaminken :) 190 boyunda boz ayıdan hallice birine dönüştüm 😂😂
Maymundan insana evrilmem
İnsan silme konusunda oldu. Memnunum
Bazı duygularımın körelmesi
Hayatımda öyle çok büyük bir değişiklik olmadı
Saçımı uzatmam oldu
Profosyonel oldugum zaman
Etrafımda bulununan kişi sayısını azaltmak.
Kendime oncelik tanimak
Ben böyle aman aman büyük bir değişim yaşamadım
bazı insanlara acımamak
O zaman cok kucuktum :d
Düşüncelerim çok değişti.
Kimseye güvenmiyorum ruh halim çok değişti
Yaşadıklarım huylarımı değiştirdi
Artık hiçbirşeye Eyvallahım olmuyor
Salmış mı bu adam?
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?