teşekkür ediyorum hepinize🦋
Karakterini tanımlamanı istesem, bu seçeneklerden hangisini kendine daha yakın bulursun?
teşekkür ediyorum hepinize🦋
Neşeli sabırlı Kibar olmaya çalışan zeki olduğumu arkadaşlar düşünüyorlar Ama ben çok emin değilim Ama sakinliyim adam öldürür öyle böyle sakin bir adam değilim
Agresif ve ketum daha yakın geldi sanki.
Ne oldu :)
Cevap
19Cevap
Özgüvenli ve iddialı
Neşeli ve zeki
Komik ve eğlenceli
Sabırlı ve nazik
Agresif ve ketum
hepsi.
Zeki insanlar neşeli olamazlar efenim. Saygılarımla.
Özgüvenli ve azimliyim
hepsi var desem olur mu
Kendim için AllStar şıkkını talep ediyorum 🍀🗝️
Çok teşekkürler 😍🧡☕
Galiba ikili olarak bana en uygunu sabırlı ve nazik olmak.
Komik ve nazik derdim.
Neşeli ve zeki 🐣
Neşeli zeki olmayı seviyorum
Zeki neşeli de ekleyebiliriz
Ozguvenli ve iddiali
iddialıyım😀🤷♂️
Özgüvenli ve iddialı…..
Eğlenceli
Neşeli ve zeki
Özgüvenli
Özgüvenli ve iddialı
Ozguven
sakinim :)
Özguvenli ve iddialı olabilir
Agresif ve ketum
Neşeli ve Zeki
Özgüven ve zeka ;)
neşeli ve zeki
F hepsi.
Neşelii
Özgüvenli iddialı
esmer melek
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?