Kusura bakmayin biliyorum gundem kotu ve cogunluk mutsuz ama benim konusacak hic ama hic kimsem yok. Siddet ve baska durumlar ve biraktiklari travmalar sebebiyle uzun sure once ailemle bagimiz koptu. Uzun suredir tek basima yasiyorum, guvenlikcilik yapiyorum. Davranis bozukluklarim ile ileri derecede panik atak ve anksiyetem var, bu gune dek kimseyle arkadasligimi ileriye goturemedim, 27 yasimdayim ne sevgilim oldu ne evde bir misafir agirladim ne bir arkadasimla bir yere gittim. Ameliyat oldum onda bile yalnizdim. Evet is yerinde karsilastikca sohbet ettigim insanlar var ama o kadar. Aslinda tamamen yalnizim. Fena olmayan bir okulda fena olmayam bir bolum okudum, Ingilizce biliyorum, cok sayida sertifikalar aldim ama neden bilmem hic kafama gore bir is bulamadim sadece guvenlikcilik kasiyerlik. (Diksiyonumda sorun yok, giyimimde de, davranislarimdaki asiri cekingenlikten diye dusunuyorum)
Sonucta gelmisim su yasima ne kariyer olarak ne dostluk ne aile ne ozel hayat tamamen sifir ve bosum.
2 haftadir sacimi bile taramadim oyle tek oturuyoeum disari cikasim yok telefonum asla calmaz artik yasamanin bir anlami kalmadi diye dusunuyorum. Bize ne diyeceksiniz ya da okumayacaksiniz ama sadece paylasmak istedim.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer