Evden hatta odamdan dışarıya çıkmıyorum ve çok boş yaşıyorum bu hayatı ne yapmalıyım?

Ya herkese merhaba ben çok fazla evdeyim ailem arkadaşlarım hatta sevgilim de benim bu durumumdan rahatsız tamamen bu durumdan kurtulmam lazım ama nasıl bana yardımcı olabilir misiniz acaba yani ben uyanıp yatakta yatmaya devam edip acıkınca tuvaletim gelince falan odamdan çıkıyorum o kadar çünkü hayatım çok boş gidiyor ve iş arıyorum yok işsizim okuldan bir tane alttan dersim var onun derslerine bile girmeden sınavına gidiyorum ve bu sadece boş bir yaşam devamlı YouTubedan video izleyerek instagram da gezerek nereye kadar gider ki bu hayat off daha da saçması odamı seviyorum dışarı çıkmak istemiyorum ama bir yandan da aktif olmak ve odam dışında bir yerlerde olarak zaman geçirmek istiyorum ama bunu yapmam için yardımcı birşeyler bulabilir miyiz
Hala yatıyorum... HELP
Hala yatıyorum... HELP
Evden hatta odamdan dışarıya çıkmıyorum ve çok boş yaşıyorum bu hayatı ne yapmalıyım?
Cevapla