Hayatı izlemeye mi gelmişsin, yaşamaya mı?

Hayatı izlemeye mi gelmişsin, yaşamaya mı?

Ben genelde hep izleyen oluyorum, eh ara sırada yaşıyorum.

Hayatı izlemeye mi gelmişsin, yaşamaya mı?
Cevapla