Kişilik & Karakter Hayatı izlemeye mi gelmişsin, yaşamaya mı? Lizçakoa Takip Et Xper 7 Yaş: 21 Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 11 Yapay Zekaya Sor Ben genelde hep izleyen oluyorum, eh ara sırada yaşıyorum. Hayatı izlemeye mi gelmişsin, yaşamaya mı? Cevapla Beğen Paylaş Takip Et 2 kişi beğendi
u Barış_LonelyForever Takip Et FenomenEfsane Yaş: 26 +1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 204,3b cevap paylaştı. Ben hayatı izlemeye gelmişim.. ama neyse ki sinemadan istediğimiz zaman çıkabiliyoruz.. 1 0 Yorumla
harrylinka Takip Et Guru Yaş: 28 , eic 95% +1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 1,4b cevap paylaştı. izlerim, bazen senaryo yazarım bazende imdb de puanlarim bazen puanlayalara kayarım. Bazende neden kaydıgımı unutup tekrar izlerim.. 1 0 Yorumla
DertPaketEdition Takip Et Guru Yaş: 31 , eic 100% +1 yıl İzliyoruz düşünüyoruz nasıl diyoruz çabalıyor ve bir baktın bizde yaşıyoruz 1 0 Yorumla
Zeto35 Takip Et Bilge Yaş: 29 , eic 35% +1 yıl 'Tanrı'ya da atfedilen en genel etkinlik her şeyi izlemesidir... 1 0 Yorumla
KayipPsikopat_3 Takip Et Master Yaş: 28 , eic 100% +1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 9b cevap paylaştı. Yaşamaya gelmişim 1 0 Yorumla
BurcuQueen Takip Et Guru Yaş: 27 , eic 93% +1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 456 cevap paylaştı. Hepsini yaparim 1 0 Yorumla
yolcu3434 Takip Et Master Yaş: 45 +1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 9,1b cevap paylaştı. Yasmadan tadı cikmaz 1 0 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
11Cevap
Ben hayatı izlemeye gelmişim.. ama neyse ki sinemadan istediğimiz zaman çıkabiliyoruz..
izlerim, bazen senaryo yazarım bazende imdb de puanlarim bazen puanlayalara kayarım. Bazende neden kaydıgımı unutup tekrar izlerim..
İzliyoruz düşünüyoruz nasıl diyoruz çabalıyor ve bir baktın bizde yaşıyoruz
'Tanrı'ya da atfedilen en genel etkinlik her şeyi izlemesidir...
İzliyorum elimde çekirdek
İzlemeye gelmişisiz
İzlemeye
Yaşamaya gelmişim
Hepsini yaparim
Karışık, ikisinden de
Yaşamaya
Değişiyor
Yasmadan tadı cikmaz
Yaşamaya