Hayatı yaşamaya mı gelmişsiniz, izlemeye mi?

Hayatı yaşadığınızı düşünüyor musunuz? Ben sanki izlemeye gelmişim gibi 🥺💆‍♂️
Hayatı yaşamaya mı gelmişsiniz, izlemeye mi?
Güncellemeler
+1 yıl
İzlemeye gelenlere 3d 4d gözlükler hediyemizdir🥺. Güncell bir bilgi
Hayatı yaşamaya mı gelmişsiniz, izlemeye mi?
Cevapla