♾️ şu an zamanın daha hızlı mı daha yavaş mı geçmesini isterdiniz, ve nedeni nedir?

♾️ şu an zamanın daha hızlı mı daha yavaş mı geçmesini isterdiniz, ve nedeni nedir?

Bazen yavaş geçsin diyorum, bazen de hızlı geçse keşke diyorum. Bu yaşadıklarımıza bağlı bence, güzel şeyler yaşayınca yavaş geçsin isteriz, kötü şeyler yaşayınca ya da bir şeyi bekleyince hızlı..
Zaman.. ona yüklediğimiz anlam değil içinde bulunduğumuz ana yüklediğimiz değerdir aslında.. uykusuz kalınca çok uzun geçer geceler.. yanında sevdiğin varsa yakalamak istersin onu.. öyle hızlı geçer gider ki.. başına dünyalar yıkılınca geçmek bilmez olur.. sevdiğini beklerken sanki zaman durur.. bir avluda top oynayan çocuğa yetmez ama kimsesiz yurdundaki çocuk için anlamsız gelir..
✨
💜.
Biraz yavaş geçse fena olmaz. Nasıl geçiyor anlamıyorum, yetişemiyorum hiçbir şeye.
Ben Einstein’e hak vererek zaman göreceli bir kavramdır sözüne inanarak her insanın zamanı algılayış şeklinin farklı olabileceğini düşünüyorum. Ben zamanın sanki göz açıp kapayıncaya kadar geçtiğini hissediyorum, o kadar hızlı 😃
Cevap
23Cevap
Hızlı geçmesini isterdim. Sanırım günlerimin monoton geçmesinden kaynaklı bu isteğim. Gelecekte ne olacağını da hep merak etmişimdir üstelik
İstediğim zaman hızlı istediğim zaman yavaş
Biraz daha yavaş geçebilir, çok hızlı ilerliyoruz
Zaman bugüne kadar yeterince hızlı geçti zaten
2028 i bekliyorum. Anlayan anladı. Umarım o kişiden kurtuluruz ama bir şey değişeceğini pek zannetmiyorum.
Neyse bence ne çok hızlı geçsin ne çok yavaş gecsin ortası olsun.
Şu an birşeylere ulaşmak istediğim için ve kafamda çok karışık olduğu için yavaş geçmesini isterim şahsen...
Zaman hızlı geçiyor sadece biz yavaş kalıyor zorunlu olarak hayatımızdan günde 10 bazılarımız 14 saati iş için harcıyoruz.
Zamanın daha hızlı geçmesini isterdim. Sebebi de gelecekteki iyi ve güzel anılarımı beklemeyi sevmeyişim <3
Çalışırken hızlı , eğlenirken yavaş olsun isterim ama tam tersi oluyor hep 🙂
Zamanın hızlı geçmesini isterdim. Lakin hızlıda geçiyor...
Şu an hızlı geçsin isterdim, okula gidicem çünkü sdfjs 🙁
şu an işteyim ve biraz hasta gibiyim hızlı geçse fena olmaz
Güzel olan zamanın yavaş kötü berbat olan çabuk bitsin
Sevdiğim işleri yaparkrn yavaş sevmediğim işleri yaparken hızlı geçmesini isterdim
Üzgün ve kötü hissettiğimizde hızlı mutlu hissettiğimizde yavaş aksın
Zaman çok hızlı geçiyor biraz daha yavaş gitse keşke
Çok hızlı geçiyor tutamıyor gibiyim biraz yavaşlamalı
Zamanım önceden çok hızlı geçmişti artık yavaş geçiyor
Zaman göreceki aslında, öyle bir mekan da olmak isterdim ki zamanın olmadığı
Zaman su gibi akıp gidiyor zaten, yavaş ilerlemesini isterdim.
#bribón 🙏🏻🌹
Güzel geçmedikten sonra hızlı ya da yavaş ne fark eder mühim olan güzel geçmesi.
Nedeni, hürriyet ve aşka en kısa sürede kavuşmak istiyorum hızlı geçsin..🍀🗝️
İzin günlerinde pek yapacağım aktivitem yok. O yüzden zaman hızlı geçsin yarın olsun işe gidiyim istiyorum.
Fark etmiyor artık.
Güzel anlarda yavaşlamasını, kötü anlardaysa aşırı hızlı olmasını isterdim. Yani demek istediğim yerine göre değişiyor.
Şuanlık hızlı geçsin derdim, yks öğrencisiyim bir an önce İstanbul üniversitesi hukuk fakültesini kazanmam gerek.
Yerine göre değişir..
Hiç zamanım geçmesin isterdim. dursun durduğu yerde
Yavaş ama ne yazık ki ahir zamanda olduğumuzdan günler çok hızlı geçiyor
Zamanın durmasını istediğim anlar yaşadığım da oluyor, hızlıca geçip gitmesini istediğim anlar da. Mutluyken dursun, umutsuzken hızlıca saatler aksın istiyorum.
Ben hızlı geçmesini isterdim, gelecekte yaşayacaklarım için.
Yavaş geçsin isterim çünkü hızlı geçince bir bakıyorum her şey geride kalmış ve özlüyorum
Yavaş da geçse hızlı da geçse bir şekilde geçiyor önemli olan Nasıl ve ne şekilde
hızlı geçsin, 5 yıl kadar
Mekan ve yanımdaki insanlara göre değişiyor.
Zamanın daha yavaş akmasıni isterdim
Kiminle ve nerede olduğuma göre değişir
Bu aralar yavaşlamalı, yetişemiyorum...
hızlı geçmesini isterim
Zamanın su gibi akmasını seçiyorum artık ya
Hızlı hızlı geçsin yolun sonuna çabuk varalım
Ay yavaş geçsin gün yetmiyor
yavaş geçsin tadını alalım iyice
Hızlı hızlı şu 3 , 4 sene
Hızlı geçsin. Hastayım çünkü.
Hızlı olması iyi.
akisinda isteriz böyle iyi
Hızlı heralde bilemedim
hızlı
Hizli Şu an
hızlı geçsin uyuyamıyorum sabah olsun artık baydı
Hızlı
Yavaş.
Yavaş
Hızlı
Yerine göre.
Hızlı geçiyor zaten
hızlı
Yavaş geçsin ya
Yavas. Olmek istemiyorum
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?