Hayat dolusu neşeli bi insanken bugün hayatım tepetaklak oldu tekrar eski halime dönmek için napmalıyım?

kimseyle konuşmak istemiyorum kabuğuma çekilmek istiyorum bi yanımda cesaretsiz bi bela başına geldi diye hayatın güzelliklernden vaz mı geçiceksin diyor içimde kendimle tartismaktan bıktım insanlardan da bıktım bugün sadece uyudum hergün neşeli gezen o kız yoktu artik. Ama eski halimi çok özlüyorum bi o kadar da korkuyorum napmam lazım bu süreçte daha sosyal mi yoksa asosyal mi olmaliyim?

Hayat dolusu neşeli bi insanken bugün hayatım tepetaklak oldu tekrar eski halime dönmek için napmalıyım?
Cevapla