Canım sıkkında
Cinsiyet fark etmeden karakterinize göre "adam gibi adamım" diyor musunuz?
Canım sıkkında
Diyen yazsın
Adam gibi adam olmayanların çoğu da olmadığı halde kendini adamın dibi gibi görenler oluyor genelde. Adam gibi adamsanız bunu siz değil çevreniz söylesin madem.
Bu zaten sorarak değil tanıdıkça anlaşılabilecek bir şey bazen bakıyorum kişi kendi için benim kalbim temiz diyor bunu sen dediğinde kalbin temiz olmaz başkası senin için diyorsa öyledir kendini öven insanlar herzaman sıkıntılı bencil çıkıyor
öyle olmalı. Tanıdiginiz insanlar hep yanlis çıkmış anlaşılan ama insanları yine yanlis tanımayı bırakmamışsınız bu soruya göre 🙂yorulmuşsanız biraz sakin kalıp dinlenmek size iyi gelebilir.
Çok haklısınız katılıyorum size iyi niyetli insana benziyorsun beklentileriniz yani niyetiniz güzel bu zor hayat en azından doğru insanı yoldaşı verir ve mutlu olursun
Cevap
63Cevap
Evet diyorum ama bazılarına adamlığım fazla geliyor
Olsun bazılarını boş ver
Kişinin kendisinin demesi yeterli olmaz gadası
Onu tanıyan kişilerin demesi daha uygun olur
Doğru
🙃
Kendim hakkımda şöyleyim böyleyim diyemem ama insan tanımaya çalışmak da yorucu bu yönden düşününce öğrenme isteğinizi anlıyorum
Canın neye sıkkın senin
Anlatmak ister misin
insanın kendisinin böyle şeyler söylemesi pek fazla bir şey ifade etmez. tanıyanların söylemesi lazım.
buradaki sayısız erkekle konuşmuş kızlarla muhaattap olmayacak kadar adamım
burada binlerce erkek ile sohbet muhabbet etmiş kadınlarla işim olmaz
Kırdım ise kusura bakmayın
.. dürüst insan denk gelir inşallah
Kime göre, neye göre? Ben dört dörtlüğüm diyene inanmak mantıklı mı sence?
Kendimi övmeyin ama eş dost akraba sağolsun derler
Tamam hadi
Çoğu adamım diyenden daha çok adamım her zaman derim
Her zaman öyle olduğumu düşündüm ama beni kimse hak etmiyor
Canınız sıkkınsa özelden konuşabiliriz istemezseniz de siz bilirsiniz. 😇
Buna karşımdaki karar vermeli. kimse kendine kötü demez.
Ağır karaktere sahibim. Beni kaldırmak her yiğidin harcı olamıyor maalesef
Ruhumu bedenimden ayırıp şöyle bir kendimi izliyorum. Cıx benden adam olmaz. Yvşağım ben.
Sana göre adam. nasildir bilmem. Ama ben adam olmaya çalışıyorum. Şu okul bitsin bir hele.
Geçen gün yoldan geçen köpeğe yol verdim. Kendimi ayakta alkışladım.
Adam geçinen çok çakmalarıda gördük;
öyleyim. En azından bu devirdeki insanların yaptıkları gibi yapmıyorum çok şükür merhamet ahlak duygularımı yitirmedim :)
Kime göre neye göre.
Çok şükür evet herkeste der
Öyle knk
Eh kadın olmama rağmen bi çok erkekten daha adamım
Aynen ben de
bazı erkeklere ben mesela bin basarım
isime gelince diyom isime gelmeyince adam degil kadinim diyom😏💅🏻
Bazıları adam ın son iki harfi oluyor vıcık vıcık
Hemcinslerim saolsun. Desemde bir faydası olmuyor.
bunu benim söylememin bir anlamı yok
Tabiki adamın dibiyim ya
Evet
Ben delikanlı bir kızım
Tanıdığım bir çok erkekten daha adamım 👍👍
Fazlasını bile diyorum
Evet diyorum
Yok ben insanım.
Dedirtmek daha onemli
Adam gibi adam ı tanımla önce :D :D
Kime göre neye göre
Adam gibi herifem ☺️☺️
Var mı öyle biri Allah Allah 🤔
Neden olmasın ben varım
@malimüşavir35 belli paylaşımlarınızdan 😒
Buradaki paylaşımlarmı belirleyici olan
@malimüşavir35 bir nevi öyle düşüncelerinizi belli ediyor sonuçta
@malimüşavir35 yok neden yazayım
Tsnımadan burada böyle ön yargılı olmayın o zaman
@malimüşavir35 alakası yok insanlar bazı şeylerle kendini az da olsa belli ederler eğer alındıysanız kusuruma bakmayın sadece görünüm olarak belirttim yoksa tabi icinizi bilmiyorum
@malimüşavir35 😒 edemem
Edersin
Kadın gibi kadınım doğrudur
Diyorum. 👌
evet diyorum. Neden?
Demiyoruz canim
Nadiren diyorum
Olur
Ben diyemiyorum.
Derim derim
yess
Evet öyleyim
Deriz tabi
Diyebiliyorum valla
Evelallah
evet öyleyim
Elhamdülillah
Evet
Evet adam gibi adamim
Ben müthişim
99,100
Dİyorum hahah
Bi zahmet
Evet öyleyim.
Evet aynen öyleyım
Bayrağını taşıyoruz
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?