Kendimi 85 yaşında gibi hissediyorum, nasıl üzülmenin önüne geçebilirim?

yok yorgun ve sıradan biri gibi. aşık olmaya cesaretsiz. yeni birini tanımaya hevessiz. birşeye kalkışınca hep olumsuz olacağını düşünen. yani hayatı batmış bir genç gibi düşünün. birdaha da kimsenin düzeltmeye gücünün yetmeyeceği biri

bu yüzden de radikal bir karar aldım hayatımı artık beklentisiz halde sıradan biri gibi yaşayacağım. ama mutlu olmayı da bırakmayacağım çünkü bu benden yok olmayan şey. her ne olursa olsun ben üzülmem

Kendimi 85 yaşında gibi hissediyorum, nasıl üzülmenin önüne geçebilirim?
Cevapla