Kendinizden nefret ettiğiniz hiç oldu mu ve bu durumu nasıl aştıniz?

Kendinizden nefret ettiğiniz hiç oldu mu ve bu durumu nasıl aştıniz?

Sadece yalnız olmak istiyorum ama kalabalıklar arasında. Ne istediğimi ve yapmak istediğimi bilmiyorum. Kendimden nefret etmiyorum ama tükendim artık değil insanların istediğini kendi istediğim hayatı yaşayacak enerjiyi bile bulamıyorum. Dışardan o kadar güleç biriyim ki herkes benj komik eğlenceli sanıyor ama ben bu yaşıma kadar dört beş kes intihara kalkıştim. yasadigim. acılari problemleri kimse bilmiyorum ki anlatamıyorumda artık iyice nefes alan ölü biri hâline geldim. Aglayamiyorum bile...

Kendinizden nefret ettiğiniz hiç oldu mu ve bu durumu nasıl aştıniz?
Cevapla